Ugye szívesen csatlakoznál hozzánk?
Csatlakoznál hozzánk?
MEGOLDÁST KÍNÁLUNK a „gazdasági válság túlélésére, kilépést a banki tartozásokból, ami mindenki számára elérhető. Nem kell hozzá más, csak EMBERSÉG, szeretet, összefogás, összetartás. Itt az alkalom, amikor megmutathatjuk, miként képzeljük el MI az erkölcsös, Isten törvényeire épülő, AZ EGYES EMBERT, AZ ÉLETET mindenek felett tisztelő és óvó, közösségben, EGYSÉGBEN gondolkodó világot.
Itt az alkalom, amikor példával járhatunk elöl, persze nem szóval, hanem tettekkel kell megmutatnunk, mit tudunk. És ami nagyon fontos, nem kell hozzá pénz! Te kellesz!
Mind álmodtunk egy világot.
Egy világot, ahol az emberek mindig mosolyognak, elégedettek, boldogok. A gyerekek gyerekek lehetnek, játszva tanulhatnak, továbbfejleszthetik a kreativitásukat s főleg SZÜKSÉGES dolgokat tanulhatnak, az életre készülhetnek fel, olyan alaptudással, ami – bárhová, bármilyen körülmények közé kerüljenek is – megsegíti őket.
ÖNFENNTARTÓ közösségek létrehozására, építésére, bővítésére, és fenntartására buzdítunk mindenkit! Egy közösség, ahol mindenki önmaga lehet, ahol egymást segítve és támogatva megalapozhatjuk az emberhez méltó életkörülményeinket.
A közösségbe való csatlakozásnál ki-ki felkínálja, amije van. Szakértelmet, kétkezi, szellemi munkáját, gyerekek által kinőtt, vagy éppen csak nem használt ruhát, termőföldet (ami természetesen az ő tulajdona marad), szerszámokat, mindazt, amivel úgy érzi, építő tagja lehet a közösségnek, és igényt tarthat mások felajánlott munkájára, s a közösen megtermelt élelmiszerekből az igazságosan elosztott, neki jutó részre. Építhetünk így házakat is!
Létrehozunk egy csereeszközt, ami nem pénz, de a munkánk értékét reprezentálja. Ez lehetővé teszi, hogy vásárolj a bartelpiacon.
Temérdek idős ember akad még – ez talán az utolsó pillanatok egyike -, akik kis földecskét birtokolnak, ám művelni már képtelenek. Mi megműveljük a földjeiket, és természetesen cserébe a Közösségtől terményt, élelmet kapnak, és minden mást, amire szükségük van. Így nem marad parlagon a termőföld és rengeteg hasznos tanáccsal is elláthatnak minket a nagy tapasztalatukból! Tanuljuk meg becsülni idős embertársainkat és természetesen mindenki mást is!
Több földterülettel rendelkező gazdánk van, akiknek évről-évre gondot jelent terményeik értékesítése, valamint a földeken dolgozó munkaerő megfizetése. Közösségeink nem hoznak számukra százszoros hasznot, ám emberhez méltó életet, s Istennek tetsző bőséget igen, amennyiben mind átgondoljuk mi a dolgunk, s félretesszük kicsinyes énünket.
A műveletlen, parlagon maradt termőföldek, sorra az idegen érdekek kezére jutnak, akiknek nincs szüksége rá, csak azért birtokolják, hogy ne teremhessen élelmet az általuk feleslegesnek ítélt rétegek számára, aminek következtében kialakul az az áldatlan helyzet, hogy a föld nem terem, az emberek meg éheznek.
MÉG MEGLÉVŐ TERMŐFÖLDJEINKET SAJÁT KÉZBEN KELL TARTANUNK, ez azonban csakis közösen érhető el, hogy a föld ne maradjon megműveletlen, s a gazdának ugyanakkor ne okozzon fejtörést, teljesíthetetlen feladatot annak művelése. Rengeteg a munkanélküli, akik így nem csupán munkához, de munkájuk gyümölcséhez is hozzájuthatnak, s a mindennapi kenyeret máris biztosították önmaguk, s családjaik számára.
A gabona feldolgozása egy újabb feladat, kenyeret otthon is bárki süthet, de idővel a közösségek saját pékségre is szert tehetnek. A lehetőség korlátlan, és határtalan, egyedül a fantáziánkon, a jóindulatunkon, elszántságunkon, szeretetünkön, s egymáshoz való, bizalommal teli, tisztességre, becsületre épülő hozzáállásunkon múlik a megmaradásunk.
Hogy miért is van erre szükség? Csak néhány szóban, hogy lássátok az összefüggéseket!
Sajnos nem eléggé köztudott, éppen ezért terjesztendő tény, hogy a világ összjövedelmének 70%-a alig 10-12 család kezébe folyik be. Ezek a családok birtokolják az összes bankhálózatot, az összes nagy élelmiszer láncot, tehát a világ összes vásárlásának és pénzzel kapcsolatos tranzakciójának összes haszna őket gazdagítja, míg a dolgozó, vagy éppen segélyekből élő rétegeket nyomorba dönti.
Kérlek, nézzetek körül, és ha ezt teszitek, láthatjátok, hogy minden országban ugyanazon az elven folyik az állam eladósítása, a termőföldek eladása, ebből következően, az emberek elszegényedése. Ez egy nagy szabású terv része, amit nem engedhetünk véghez vinni! Bár az utolsó órában vagyunk, igenis megváltoztathatjuk a folyamatot! Minden eszközünk megvan hozzá. Az országunk gazdag, bővelkedik természeti kincsekben, rengeteg tiszta ivóvízben, rengeteg nagyon jó termőföldben, mindenünk adott ahhoz, hogy bőségben éljünk! Semmi mást nem kell tennünk, csak visszaszerezni a tulajdonunkat. De ne menjünk ennyire előre, nézzük a mostani helyzetet és az abból kivezető első lépéseinket:
Jelen pillanatban ott tartunk, hogy ezek a családok túlnépesedettnek találják Földünket. A Földet, ami mindenkié, hisz minden ember az ÉLETHEZ VALÓ ELIDEGÍTHETETLEN JOGGAL JÖTT A VILÁGRA. Ez az „elit” saját tulajdonaként kezeli Földünket, s úgy döntött, az elszegényedett, segélyből, nyugdíjból élő, munkára, így adóztatásra bármi oknál fogva alkalmatlan emberek tömege nemi, faji hovatartozásra, valamint korra való tekintet nélkül FELESLEGESEK.
Megélhetésük napról-napra bizonytalanabb, s a helyzet csak romlik, hisz mostanra a nyugdíjak, s az összes szociális ellátás kifizetése koránt sincs biztosítva. Nem tudhatjuk, mikor érkezik el a nap, amikor az Állam beszünteti a kifizetéseket. (Ukrajnában 2009. 02. 24-én megtörtént)
Ugye ezt mi nem várjuk meg?
Mindennek mi az oka? Nagyon egyszerű hatalomszerzés a Föld országai felett! A cél, hogy az életben maradt, még munkaképes emberekből, „rendes biorobot” váljon, akiket könnyen lehet irányítani, ezért tökéletesen kiszolgálják a hatalmon lévőket. Ezért a globalizáció.
A hatalom megszerzéséért sok mindent megtesznek: egymás ellen uszítják az embereket (cigányt a magyar ellen, egyik vallást a másik ellen, stb.), hogy közben ne vegyük észre, valóban mi folyik itt! Nagyon nagy szeretettel kérünk minden embert, legyen az roma, magyar, vagy zsidó vallású: ne dőljetek be az uszításoknak! Ne rontsatok egymásnak! Szeretettel alkossatok közösségeket, ahol megsegítitek egymást! Így nem lesz rajtunk fogás! Háborúk sem lettek volna, ha az emberek nem dőlnek be az uszításoknak! Ugyan ki harcolt volna, ha a katonák kijelentik, hogy ők nem ölik meg embertársaikat? Azok a romák, akik magyart ölnek és azok a magyarok, akik romákat ölnek, csúnyán be lettek palizva! Nem vették észre, hogy csak felhasználják őket a „vak tömeg” (hogy az ő szavaikkal éljek) uszítására, a hatalom megszerzése érdekében. Ők is ugyanúgy feláldozhatók az „Elitnél”, mint bárki más! Fel is lesznek áldozva, mert a „balhét el kell vinnie valakinek”. Itt a lényeg: vérszomjas tömegek létrehozása, akik egymás torkának esnek! Ne hagyjuk ezt! Ébresszük fel az embereket!
Ezektől a dolgoktól nem kell megijedni, mert az most luxus. Arra nincs időnk! Egyszerűen vegyük tudomásul a tényeket, és változtassuk meg a jövőnket! Arra is szeretnék megkérni mindenkit, hogy ne kezdjetek bűnbakokat keresni, sem ujjal mutogatni, hogy ő tette, miatta van… Ennek semmi értelme, ők is csak áldozatok –bár most még nem tudják- és csak a drága időnket pazarolnánk, amikor van dolgunk bőven! Inkább küldjünk mindenkinek fényt és szeretetet! Vegyük a kezünkbe a sorsunkat és vállaljuk fel a felelősséget a saját életünkért!
Hosszú évtizedek óta tudja a Világ, hogy a pénz uralmára alapuló rendszer, a kőolaj alapú energiaellátás, a Föld kíméletlen pusztítása, gyomrának kizsákmányolása tovább nem folytatható, mégsem tett senki semmit. Amíg viszonylag kényelemben, biztonságban érezzük magunkat , addig nagyon nehéz változtatni bármin, még akkor is, ha tudván tudjuk, hogy magunk alatt vágjuk a fát. De most ez sikerülni fog! Nemcsak magunkért, hanem az elkövetkező nemzedékekért is.
Földanyánk sem bírja tovább, s a SORS az, aki AZT KIÁLTJA: ELÉG! MEGÁLLJ!
Az elszegényedett tömegeknek már választást sem adott, rákényszeríti őket a változtatásra, az új lehetőségek felkutatására, megismerésére, és elterjesztésére. Ezek az elszegényedett rétegek hordozzák AZ ÚTTÖRŐK, FELFEDEZŐK ZÁSZLAJÁT, ISTEN ZÁSZLAJÁT, akinek akarata az, hogy a FÖLD ÉLJEN, S RAJTA FIA, AZ EMBER, BOLDOG ÉS ELÉGEDETT LEGYEN.
Szedjük elő lelkünk mélyéről az EMBERT, feledjük el mindazt, amit eddig tudtunk, hittünk, s lássuk szemünk előtt a ringó búzamezőket, a tisztességes munkáért tisztességes megélhetést biztosító, SZERETETBEN, EGYSÉGBEN működő közösségeket, s hagyjuk szárnyalni a fantáziánkat! Aztán pedig lássunk neki, s kemény munkával, ha kell, de induljunk el az ÚT-on, s mutassuk azt mindenkinek, aki követni vágyik minket.
Elérkezett a tettek ideje, amikor a szó már kevés!
Induljunk együtt, kézen fogva az ÚJ ARANYKOR FELÉ!
Mindenkit arra biztatok, hogy saját lakóhelyén kezdje el a közösségek megalapítását, megszervezését, AZ ESZME HIRDETÉSÉT, lássák az emberek, hogy igenis VAN KIÚT. Álljunk talpra, mérjük fel, mi áll rendelkezésünkre, s ne felejtsünk ki semmit: sem anyagi, sem szellemi javakat. Szeretettel, bizalommal forduljunk egymás felé, fogjuk meg egymás kezét, EGYÜTT ERŐSEK VAGYUNK! Ki-ki keresse fel a környékbeli nyugdíjasokat, gazdákat, kisebbségeket, és kínálja fel nekik a lehetőséget. Különösen kiemelném, hogy a roma lakosságot is hívjuk el a közösségünkbe! Ajánljunk fel nekik is munkát és részesedét! Most mindenkinek össze kell tartania! Ne engedjük, hogy szétbomlasszanak minket! Mosolyogva, szeretettel, megértéssel. Ha nem sikerül elsőre, ne keseredjünk el, minden új eszme elterjesztéséhez, megkedveltetéséhez idő kell. Beszéljünk az EGYSÉGRŐL, AZ ÖSSZEFOGÁSRÓL ahol, és amikor csak alkalmunk adódik.
Ez a dolgunk, s biz ez nem kevés. De gyönyörű
Minden eszmének van egy jelszava. A mi jelszavunk legyen:
MINDNEKI EGYÉRT, EGY MINDENKIÉRT.
EGY – ugye nem kell mondanom – Isten egyik bibliai elnevezése. Az EGYSÉG ESZMÉJE ISTEN ESZMÉJE, AKI AZ EGYSÉG ÚTJÁT JÁRJA, ISTEN ÚTJÁT JÁRJA, AKARATÁT HAJTJA VÉGRE, MELY AKARAT EGYEZIK A NAGY TERVVEL.
A következő link alatt egy 1 órás filmet láthattok az IGAZSÁGRÓL, s A MEGOLDÁSRÓL. A KÖZÖSSÉGEK AGENTÍNÁBAN ÉS TÖBB MÁS ORSZÁGBAN MÁR MŰKÖDNEK, ÉS KIVÁLÓAN BEVÁLTOTTÁK A HOZZÁJUK FŰZÖTT REMÉNYEKET.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5757788352029577832&hl=hu
LEGYETEK KREATÍVAK!
Ez a MI utunk!
Isten útja.
Mélységes szeretettel, és baráti üdvözlettel:
Kósa Ella és
Kállay Ildikó
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- 2471 olvasás
Kedves Ildikó!
Nem tudom hallottál-e már a Magyarok Szövetségéről, kik járják az országot és nagy erőkkel folyik a szervezés a különböző tagozatokban,programokkal . Talán érdemes lenne felvenni a kapcsolatot velük. Szívesen mennek mindazokhoz akik megszervezik , azokhoz kik tenni, csatlakozni szeretnének, elmondják mik a céljaik és sok önkéntest is várnak, mert rengeteg munka van, és jó olyanokhoz kapcsolódni akik már léptek. Országos Gazda -piacok is indulnak , ahol a saját terményeiket eladhatják a termelők és nem kell helypénzt sem fizetniük. Legalább 400-at szeretnének az országba:
http://www.karpathaza.net/tagozatok
http://www.karpathaza.net/node/304?NemzetiHirhalo=honlap
http://www.youtube.com/watch?v=RF4pTHBxKa0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4ZT51fYCreo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sSFOWK1Cv7s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=avc5nYd-3tQ
http://www.eleg.hu/video/VukicsFerenc/
http://209.85.129.132/search?q=cache:tkEPIHBAAE0J:blog.xfree.hu/myblog.t...
Ha már tudsz róluk bocs. Szeretettel Ama
Nagyon köszi Ama,
de ezek itt nagyon régi energiásak nekem. Itt inkább uszításról van szó és a szegény én erősítéséről.Nekünk már a megoldásra van szükségünk! Nem beszélni kell már, hanem tenni! Szeretettel és mindenki megbecsülésével!
Ildi
Szia Ildikó! "Most mindenkinek össze kell tartania! "-- írod, de amikor Ama mutat neked egy Szövetséget ami már működik (és céljai/tervei szinte megszólalásig olyanok, mint a tiéd) elutasítod. Mitől régi energiásak ők?
Várom válaszod szeretettel: PataK
Szia Patak!
A kérdésedre kérdéssel válaszolok.
Hallottál- e olyat akármelyik több órás beszédükben, hogy fogjunk össze a roma és a zsidó vallású emberekkel? Mi az, amit a gyakorlatban már megvalósítottak? Hol működnek az általuk szervezett cserepiacok, amiknek mindenki tagja lehet?
A régi és az új energiát többek között érzéssel lehet megkülönböztetni, amit elmagyarázni nem lehet, ha nem érzed.
És most is mit csinálunk itt? Vitatkozunk, ahelyett, hogy tennénk a dolgunkat:-)
Ildikó
Szép napot !
Ildikó az a meglátásom, hogy ebbe a hatalmas munkába kifogást kerestél, és elvárással voltál. Akkor természetesen nem kell hozzájuk csatlakoznod, ez a Te valóságod. Sokkal nagyobb és sűrgetőbb a feladat, minthogy ezen fennakadni.
Szerintem nem kellett kihangsúlyozniuk , hogy kikkel fogjanak össze, mert aki akart az ott volt és lesz és teszi a dolgát , függetlenűl , hogy milyen nemzet szülöttje, itt él és élni akaró , a jólétet megteremteni akaró emberekről van szó!! (példa a rozsályi közösség , helyi kezdeményezése).
Itt vannak olyan linkek amikben a piacokról van szó, én annak örülök, hogy ezek beindultak, saját bőrödön tapasztalod majd , hogy nem kis munka ezeket megszervezni, hisz jómagad is még csak most keresel házakat, hogy majd munkanélkülieket dolgoztass részesedésért. Hát beletellik egy kis időbe számodra is, én sok sikert és erőt kívánok hozzá!
Békesség Ama
Célok és helyszínek:
http://www.karpathaza.net/node/296
http://209.85.129.132/search?q=cache:JoZTuEfjIPEJ:www.karpathaza.net/nod...
http://209.85.129.132/search?q=cache:RIhI1pZVHlUJ:www.halas.net/modules....
http://209.85.129.132/search?q=cache:Jp2MuOvln04J:www.kecel.hu/index.php...
http://209.85.129.132/search?q=cache:lvM43uWbNPYJ:karpathaza.net/node/28...
http://209.85.129.132/search?q=cache:f7MwuxNEJzcJ:www.karpathaza.net/+Ma...
http://209.85.129.132/search?q=cache:4t5KZ7n_RRgJ:www.fusz.hu/index.php%...
http://209.85.129.132/search?q=cache:EpAH-VwaCq0J:www.felsokiskunsag.hu/...
http://209.85.129.132/search?q=cache:bdvpqrqWiEUJ:www.kurultaj.hu/node/6...
"...hogy majd munkanélkülieket dolgoztass részesedésért."
Kedves Ama, ezt egy kicsit átfogalmazhatnád. Senki nem akar dolgoztatni senkit. Sőt, senki nem is akar rábeszélni senkit semmire.
Észbontó, hogy legjobb szándékkal feltett írásból is vitát lehet generálni.
Részemről elmondtam, amit akartam, és nincs több hozzáfűzni valóm, mert vitázni valóban nincs se kedvem, se időm, se energiám. Sok szerencsét mindenkinek, bármilyen úton indul is el. Remélhetőleg úgyis ugynoda érkezünk, csak nehogy minden út Rómába vezessen:DD
Szia Keisla!
Emalen is beszélgettünk Amával, és ezt a mondatomat értette egy kicsit félre: "Az Életkertben mindenképp működni fog egy ilyen kis közösség, ahol a helyi emberek, munkanélküliek is kapnak munkát és részesedét."
Szóval szó sincs dolgoztatásról:-)))
Megnéztem Ama által ajánlott linkeket is. Az ötlet nagyon jó, de arra nem kínál alternatívát, hogy ha valakinek nincs pénze, hogyan vásároljon!
Ildi
És éppen ez az a gyenge pontja, ami miatt nem látom tökéletesnek. Minden a pénz körül forog, és végre ideje lenne megérteni, hogy minél több pénzt használunk, annál inkább erősítjük a jelenlegi, elvonásokra, elnyomásra, kihasználásra épülő rendszert. A célok közé kéne tartoznia a pénzforgalom minimalizálásának.
Egyébként pedig, én személy szerint örülnék annak, ha valaki idejönne, és azt mondaná, figyelj, ezt meg ezt a munkát kéne elvégezni, és cserébe egy hétig nincs gondod arra, mit adj enni a családnak. Ezért éreztem azt a mondatot bántónak, valahogy olyan élt éreztem benne, mintha bárkit ki akarnál használni, noha egy lehetőséget kínálsz, ami a pillanatnyi gondokon segít.
De végül is tényleg mindegy.:)
Igen,
a másik félreértés, hogy ez itt nem rólam szól:-))))
Rólatok szól, mindenkiről, akik alkotnak ilyen egymást segítő csoportokat. Az én szerepem ebben csak annyi, hogy Ellával együtt leírtuk az embereknek ezt a lehetőséget! Csak azért, hogy ne higgyétek, hogy kilátástalan a helyzet, mert van kiút, és ez is egy ilyen. Szóval, ne kössétek hozzám, sem Ellához! Mindenki úgy alakítja a csoportot, ahogy a helyi sajátosságoknak legjobban megfelel! Ez teljesen új! Ti hozzátok létre!!!
Szeretettel:
Ildikó
"Észbontó, hogy legjobb szándékkal feltett írásból is vitát lehet generálni. "
Kedves Keisla! ..az én véleményem" :-) az, hogy a vita Jó! A vita megmozgatja a gondolataid, előre visz. Hiszen meghallgatod mások véleményét, elgondolkodtat, leírod a tiéd és az engem-őket-minket készetet arra, hogy gondolkodjunk. A veszekedés ami rossz, akkor mindenki csak a saját igazát mondja és nincs füle meghallani másokat. Szóval ne félj a vitától :) előre visz minket.
egyetértek!
Kedveseim!
Tájékoztatlak benneteket, hogy civil szerveződés eredményeképpen létrejött a MAGYAROK SZÖVETSÉGE.
Jelszavunk: Nincs jobb, vagy baloldal, csak egy nemzet van!
Itt párperces ismertető videofilmek linkjei vannak:
http://www.youtube.com/watch?v=omwHONuWxKs
http://www.youtube.com/watch?v=RF4pTHBxKa0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8VSNhaT-Qw4&feature=related
A honlap: www.magyarokszovetsege.hu, ahol a Szövetség hitvallását, terveit is megtalálod. Egy rövidebb ismertetetőt mellékelek.
Kérlek, ha ez a dolog megérintette a szívedet, továbbítsd levelemet ismerőseidnek, barátaidnak. Fontosnak tartunk egy olyan szövetséget, amely segítségével végre kézbevehetjük életünk irányítását. Minden szintű segítség ugyan olyan súllyal bír.
Ha valamiben egyetértesz, annak megvalósulását támogasd, függetlenül attól, hogy más dolgokban esetleg eltér a véleményed.
Ne a különbséget keresd, hanem az egyezéseket!
Az eredmény nem személyeké, nem a mozgalomé, hanem közös országunké lesz.
A következő fontos időpont 2009. március 21. a Zászlóbontó nagygyűlés.
Ott találkozzunk!
Ne feledjük, a hittel kimondott Magyar szónak teremtő ereje van!
Szeretettel: Hanákné Viola
Szia Ama!
Tökéletesen egyetértek veled! Ha valaki csatlakozni szeretne valahová, oda csatlakozzon, ahová a szíve húzza! A lényeg, hogy tegyünk valamit, ami segít rajtunk. Az én véleményem csak annyi, hogy az a rendszer nem rezeg együtt velem. Attól még sok emberen segíthet!
Nagyon köszi a linkeket!
Ildikó
Hali Ildikó!
Elgondolkodtam azon is amit írtál , hogy keressük fel a környezetünkben sok mindenkit és kezdeményezzünk. Itt a beton rengetegben ahol élek , szomszédaimmal szinte nem is találkozom , aki közvetlen mellettem lakik , a liftnél néha, nem járunk össze.
Neki van telke, de eljátszottam a gondolattal , megkérdem mit szólna hozzá, ha én is besegítenék a munkába? , ahogyan őt megismertem igencsak eltorzúlna az arca és mindeféle kifogást találna, mert népes családja van, akik viszont nem segítenek a munkába, de most mégis őket választaná, ebben biztos vagyok, mert nagyon régi energiás és beleragadt a birtoklásba és szegénység tudatosságba!!
Hát ezért látom én nagyon nehéznek , hogyan nyitnak , nyílnak meg a szorongatott időkben másokra, ahhoz azt gondolom sokkal mélyebbre kell sűlyednie a léthelyzetnek! Én most így látom , de ne legyen igazam.
Békesség , Ama
Na, most ugrott a majom a vízbe! (ha közbeszólhatok.):DDDD
Mi Rájuk gondoltunk. Azokra, akik már "elég mélyen vannak" ahhoz, hogy TÉNYLEGES MEGOLDÁSON kezdjék törni a fejüket. Kár, hogy a Teremtőnek megint igaza van, és Ő már tudja, hoyg az emberek csak a teljes nyomor elérése UTÁN térnek észhez..)
Drága Keisla!
. " ..... Mi Rájuk gondoltunk. Azokra, akik már "elég mélyen vannak" ahhoz, hogy TÉNYLEGES MEGOLDÁSON kezdjék törni a fejüket....." írod ,
Értem amit írsz, én az életeket féltem, és most nem károgni akarok és bevonzani, de a filmen is láthattuk , végső elkeserdésükbe mit tesznek. Legyen erőnk!!!! .... minden újjászületés ........ követel... s most befogom a szám , a sarokba vonulok :-))
Ne menj a sarokba, ott nincs semmi..)))
Látod, ez a lényeg. Nekem személy szerint sírhatnékom van, ha nélkülöző gyerekekről hallok. Bármit megtennék, hoyg ilyesmi soha, sehol ne forduljon elő. És azt is tudom, hogy bosszant, amikor az emberek vakok erre. Nem kéne, hoyg bosszantson, de a gyerek - általában minden gyerek - számomra szent, és nem értem, hogyan lehetséges ilyesmi.
Szóval egyetértünk, s nem az eszköz a lényeg, hanem a cél.
Sok-sok szerencsét Neked, kedves Ama.
És sok szerencsét Mindenkinek.:)
Szia Ama!
Igen, ez már egy kiindulási pont! De ne csak a szomszédodnak szólj, hanem minél több embernek. Mint az emailemben is leírtam, ez egy jó alkalom arra, hogy a pestiek is kinyíljanak egy kicsit. Biztosan másnak is van telke, van aki családi házban él, vagy ismerősének telke, amit meg kéne művelni. Szóval, szerintem ne egy emberre koncentrálj, és ne döntsd el előre, hogy mit fog szólni. Nem tudhatod, hol tart most. Egy próbát mindenképp megér.
Drukkolok nektek, hogy ki tudjátok segíteni egymást a bajból!
Sok szeretettel:
Ildikó
Ja még, az előzőhöz annyit, hogy ez még csak nem is a mi ötletünk! A shaumbra oldalon található videóban volt, ahol már megvalósították, és nagyon tetszik, mert egy kiútnak találom a mostani nehéz körülményekből.
".....................és ne döntsd el előre, hogy mit fog szólni. Nem tudhatod, hol tart most. Egy próbát mindenképp megér....................."
Nos Ildikó, megkíséreltem a szóban forgó szomszédomnál a kérdést. Besegítenék terményért!
Eltorzult az arca, és mentegetni kezdte a magát......maaaaajd meglátjuk, .........de tudom , hogy ez mögött az van amit éreztem, hogy magának való , még a saját lányát sem engedi besegíteni, meg kimenni a telekre. Mert Ő .....és ezt mindannyiszor hangsúlyozzák,.................. egyetemet végzett , mezőgazdasági Doktor, de már mindjárt 80 éves, az asszonya élettársa is akörül mozog és akkor sem kell nekik segítség!!
Nehéz feladat vár ránk, előcsalogatni az emberekből az EMBERT!!
Ama!
Nagyon ügyes és bátor vagy! Az első lépés a legnehezebb, de te megtetted!! Azért javasoltam, hogy ne egyenként beszélj valakivel, hanem egyszerre több embert próbáljatok meghívni egy ilyen kötetlen beszélgetésre, mert akkor több véleményt hallotok. Meg azt a videót valahogy minden résztvevőnek látnia kéne, hogy képben legyenek, hogy miről beszéltek!
Ama! Szerintem csak így tovább! Menni fog ez, csak el kellett kezdeni!
Tényleg, csak gratulálni tudok!
Ildikó
Kedves Ildikó!
Azt látom a MSz működésében, hogy kialakítanak olyan központokat ahova odatalálnak azok akiknek szüksége van rájuk és akik hasonlóan gondolkodnak, mint ők.
Nem kopognak be mindenhova és döntik el ők, hogy kinek van szüksége rájuk.
Sokszor csöngetett be hozzám olyan ember aki el akarta nekem mondani, hogy mi a hite/Istene és meg akart győzni arról, hogy szükségem van rá. Elküldtem. Amikor eljutottam oda, hogy rájöttem valami nem kerek az életemben, megkerestem azt az embert aki segített megérteni mit tegyek, merre menjek. Na, most elég zavarosan írtam Bocs!
Szia Patak:-)
Azt mondom, akinek szüksége van az MSZ-re, és jól érzi ott magát, csatlakozzon hozzájuk. Ez a 2 dolog nem egymás ellen van, szerintem jól megférnek egymás mellett! A jó ötleteiket át lehet ültetni a kis csoportok gyakorlatába! Mi itt csupán arra próbáltunk rávilágítani, hogy van egy másik kezdeményezés is, ami picivel másabb. Amit ti magatok alakíthattok ki, és kimondottan a megélhetést könnyíti meg! Ahol nincs egy nagy , hierarchikus központ, nincs sok beszéd, annál több munka az életetek megsegítésére. Persze, itt is lehetnek eszmék, de itt nem az a lényeg, csak az, hogy az emberek vegyék a kezükbe a sorsukat és egymással összefogva, egymást segítve ÉLJENEK!
Sok szeretettel:
Ildikó
MSZ - Vukics Ferenc és Bogár László igen kemény mondanivalójú értekezése videón:
http://www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/tv_mediaplyer.php?servercim=MAGYAR_...
Nagyon jó,
mindenkinek ajánlom!
Megoldásokra törekedve: MSZ archívumából ajánlom a Magyar idő harmadik részt meghallgatásra: magyar munkával fedezett magyar pénz
http://www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/web/podcasting.php
Köszi Amarana!
Nagyon jó ötlet ez a szövetkezeti forma! Meg kell csinálni!
Megtartotta első nagy sajtótájékoztatását a Magyarok Szövetsége, a végén Kondor Katalin felszólalásával :))
http://www.magyarokszovetsege.hu/
Kedves Patak, Ama és Ildikó, mert még Neked sem mondtam..)
Olvasom a Magyarok Szövetsége honlapját, olvasom hírleveleiket, figyelem működésüket. És éppen ezért elutasítom azt az állítást, hogy céljuk nagyon hasonló az általunk elmondottakhoz.
1./Sehol nem kínálnak, semmiféle megoldást az igazán szegények gondjaira.
2./ Egyelőre ők is csak beszélnek, köbö egy lépéssel tartanak előttünk, Nekik már van országszerte megyénként nagyjából 60-70 lelkes hívük.
3. / A pénzpiacba való beilleszkedés a legfőbb gondjuk, semmin nem akarnak változtatni. Aki elolvassa a fenti levelünket, az láthatja, hogy mi gyökeres változásról beszélünk, amire a Föld, a természet rég megérett, s éppen ezért elvárja tőlünk emberektől. Piacot szerveznek a gazdágnak? ÉS???, Pénzt, munkát az embereknek adnak mellé, hoyg tudjanak miből vásárolni? Nem!
4./ Mi arra biztatunk, hogy vedd a kezedbe a sorsod, Ők azt mondják, majd Ők megoldják, csak figyelj.
5./ Ha megnézed a videókat, ott látsz egy dobogón ülve pár embert, aki hinti az igét, és sok másikat, aki hallgatja. Kinyilatkoztatnak. Mi, ha beszélgetünk, körbe ülünk, mert nincs igehirdetés, nincs "én okos vagyok, Te meg nem, úgyhogy majd én megmondom, mit kell tenni".
Kapásból ennyi a különbség, de nehogy úgy érezze bárki, hogy ellenségként kezelem akárŐket,akár mást, mert már a képembe vágták az is, hoyg ellenségképet keresek, ahogy az szokás. Nálunk nincs ellenség, nincs ellenségkép. Mi VALAMIÉRT szeretnénk összefogni, nem pedig VALAMI ELLEN. És senkinek nem kötelező, mindössze egy lehetőségként elmondtuk, hátha valaki keresi a kiutat.
Ennyi.:)
Jeccusom!
előre bocsájtom, hogy nem olvastam Ildiék kezdeményezését, tehát nincs is róla véleményem. A vitátokba mégis beleszagoltam, mert tegnap, amikor még csak nyulfarknyi volt, akkor írtam egy hozzászólást, melyszerint az MSZ tagok közt nagyon sok a fénymunkás. .Ezt biztosan tudom. A hozzászólásom meg valahogy eltűnt, vagy eleve nem került fel a lapra.
A manóba, mért nem lehet végre közösen tenni. Ildi, amit leírtál biztos tuti jó, ismerlek téged, azért mondom. Add hozzá a szövetség munkájához! csatlakozz, és épísd a fényeddel. Ez a szervezet már működik. Lehet még látványos dolgok nincsenek, de már most rengeteg embert tudtak mozgósítani. Azt gondolom, nincs szükség ellen szövetségre. Ezt kell a fényünkkel jobbá tenni, és akkor nekünk is tetszőbb lesz.
Köszönöm.
Szia Vacska Mati:-)
Nem olvastad a közleményünket, ezért lehet a félreértés! Itt nem arról van szó, hogy csatlakozz egy nagy szövetséghez, hanem arról, hogy mindenki csináljon egy-egy kis közösséget a lakóhelyén, ahol segíthetik egymást! Ahol pénz nélkül, pusztán a munkájukkal, szakértelmükkel, termékeikkel biztosítani tudják a saját és családjuk emberhez méltó megélhetését! Nem kell itt betömörülni sehová, hacsak valaki arra nem érez késztetést! És főleg nem én szeretném megmondani, hogy ki, hová csatlakozzon:-))Semmi bajom velük, amint már előbb leírtam, egyszerűen én nem szeretem az ilyen sokat beszélős, hierarchiában, szabályokkal korlátozott dolgokat, de ez az egész nem is rólam szól.. A videót láttad? Abban van a lényeg! Mi csak próbáljuk felhívni rá a figyelmet, hogy talán nekünk nem kéne megvárnunk, hogy teljesen lesüllyedjünk, kezdjünk el tenni magunkért valamit!
"pénz nélkül, pusztán a munkájukkal, szakértelmükkel, termékeikkel biztosítani tudják a saját és családjuk emberhez méltó megélhetését"
Oké, ez valóban szép, és én azt hiszem, ha lekerül az emberekről a sok felülről jött szabály, a néphülyítés, az embertelen bürokrácia, akkor ezek MAGuktól is működnek, mint ahogy működtek régen is. Meg kicsiben most is működik...a fene tudja, de eddig én akárhol laktam, ha elfeledtem hagymát venni, mindig tudtam kérni a szomszédtól. És ami neki hiányzott én adtam....szóval kicsibe megy, ment eddig is....de hajrá lányok, én drukkolok nektek is...és mindannyiunknak.
Így van Anisha ! megtámogattál , ezért gondoltam én is erre, mert lesz rádiójuk, Tv-jük amiben egyre nagyobb rétegek tudnak majd róluk, de szerintem már nagyon sokan.
A meglévő létrejött nagyobb szerveződés erejét erősíteni, még jobban belevinni az új gondolatokat , energiákat, fényeket, azt már régen megtanultuk, hogy összefogásban az erő. MOst behúnyom a szemem a körítésre nem figyelek és csak hallgatom e dalt, csak hanganyagként nem találtam meg , és futkározik a hideg rajtam, hatalmas ereje van:
http://209.85.129.132/search?q=cache:hysYumN2aI4J:video.miner.hu/%3Fv%3D...
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Harcolj, ha kell, régi új népedért!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Mondd újra el, hogy néped mit remél!
És az emberek szívében egy új dal, s egy új lélek árad szét,
S újra él!
És a szívben a szó, ami sok száz éven át, elrejtve várt,
Most újra fényt talál!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Harcolj, ha kell, régi új népedért!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Mondd újra el, hogy néped mit remél!
És az emberek kezében, az akarat, s az igazság hoz fordulást,
Megújulást!
Így álmodom én, látok egy új hazát, s ez az érzés kihajt,
Hiszen újra fényt talált!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Harcolj, ha kell, régi új népedért!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Mondd újra el, hogy néped mit remél!
Ha a fény beköszönt, vele éled az Ország!
S, ha van a szívben öröm, veled írja a sorsát!
Gyere, nyújtsd a két kezed, indulj hát!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Harcolj, ha kell, régi új népedért!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Mondd újra el, hogy néped mit remél!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Harcolj, ha kell, régi új népedért!
Kitörő örömre lelj, végre Magyarország,
Mondd újra el, hogy néped mit remél!
Szia Ama!
Már a refrén nem éppen új energiás: "Harcolj, ha kell, régi új népedért!"
Harccal nem megyünk semmire! Az már nem lehet megoldás! Szerintem az új energiában nincs helye semmiféle harcnak! Én azt mondom, csak lágyan, ahogy a kis patak fut le a tengerig..... ő is megváltoztatja idővel az egész hely arculatát, ahol végigszalad:-) Így kell ezt, finoman. Semmi ellen, csak magunk mellett:-)
Szeretettel:
Ildikó
Csapj a tenyerembe Alfa tag! ;o)
és persze: NINCSKIELLEEEEEEN! Ezt azért ne feledd!
Természetesen Alfa tag :-)) , én sem erről beszéltem, a harcnak a pozitív jelentését értem !!
"".......mert:
".Ildikó: ..................Elérkezett a tettek ideje, amikor a szó már kevés!................."
".Ildikó: ..................Elérkezett a tettek ideje, amikor a szó már kevés!................."
Befejezném a mondatot: tettek kellenek! Nem harc, ilyet sehol sem írtam! De ha úgy tetszik, hallgassátok még őket évekig, biztos mindig meg tudják nektek mondani, mitől rossz nektek és ez jól esik, mert elég hallgatni. Meg lehet harcolni a Nincskiellen:-)))) Sőt, el lehet menni a magyar gazdák vásárára, de mit veszel tőlük, ha nincs lóvéd? Ő hazaviszi az áruját, te meg hazamész éhesen.
Ildikó! Elovastuk amit leírtatok, amiről már egy ideje tudtunk, és mások is még el fogják, de úgy gondolom nincs értelme etz tovább ragozni, annál is inkább, mert most meg Te mondod meg kit ne hallgassunk, azaz az MSZ-t .
Mit is csinálsz most? Ezeket írtad: "...........Az én szerepem ebben csak annyi, hogy Ellával együtt leírtuk az embereknek ezt a lehetőséget! Csak azért, hogy ne higgyétek, hogy kilátástalan a helyzet, mert van kiút, és ez is egy ilyen........."
".............Az én véleményem csak annyi, hogy az a rendszer nem rezeg együtt velem. Attól még sok emberen segíthet!........"Itt saját magadnak is ellent mondasz a késöbbiekben!!
"........Szerintem az új energiában nincs helye semmiféle harcnak! Én azt mondom, csak lágyan, ahogy a kis patak fut le a tengerig..... ő is megváltoztatja
idővel az egész hely arculatát, ahol végigszalad:-) Így kell ezt, finoman......"
MIndenkinek meg van a saját valósága és élethelyzete, saját tempójában biztos is hogy teszi a dolgát, éppen amit tesz.
Csak ennyi volt a szerepetek, akkor rajta finoman ....és várom a sikerekről a beszámolókat! Minek harcolsz a saját véleményedért ?
Békesség , Ama
Drága Ama!
Félreértettél! Nem mondtam, hogy ne hallgasd az MSZ-t, olvasd el még egyszer. Az, hogy én nem tenném, az a saját véleményem, és te semmiképp se azt kövesd, csak a szíved hangját!
De tényleg, ez az egész elferdült! Mi csak azt szerettük volna, ha tájékozottak vagytok, nem ellened, hanem melletted állunk és minden ember mellett!!!!
Nem harcolok a saját véleményemért, nekem teljesen lényegtelen, te mit gondolsz róla:-)
Nagyon sok sikert kívánok neked az életedben!
Ildikó
Minden harag, félreértés, vagy rosszindulat nélkül, én ebből az egészből egyetlen tanulságot vontam le. Soha többé, senkinek nem mondok semmit, semmiről. Sem itt, sem máshol. Még ha kérdeznek sem.
Tegye mindenki, amit a legjobbnak lát, én is azt teszem.
Szomorú vagyok, de ez az én dolgom, majd megoldom.
Elolvastam a hozzászólásokkal együtt. Nekem csak az jutott eszembe, hogy itt a kert és örülök ha a rózsát megmetszem és az avart összegerebjézem. Tavaly probálkoztam egy kis konyhakerttel és nem bujt ki szinte egy növény sem. Jó lenne ha a zöldségek nagy része a kertben teremne, de mikor foglalkozzak ezzel? Amiről itt mesélsz ahoz egy olyan belső irányultság is kell ami ezt lehetővé teszi, és akkor hozzáalakulnak a mindennapjaid is, aztán ha nincs benne az élettervedben akkor meg nem fog müködni.
Éva
Szia Smaragdlotusz!
Épp erről van szó! Neked ott van a kerted, amit nem szeretnél megművelni, mindegy, hogy miért! De azt mondod, hogy gyertek, és termeljetek nálam zöldségeket, gyümölcsöket, a termények egy bizonyos részéért. Így lesz neked is, és annak is friss élelme, akinek nincs kertje. Ez ennyire egyszerű!
Pusz:
Ildi
http://video.google.com/videoplay?docid=-5757788352029577832&hl=hu
A videót levették a shaumbra oldalról, most itt találjátok meg!
Érdemes megnézni!
Ildikó
Lyányok-lyányok, hát mért kell ez a sok vita. :)))
A kezdeményezés szívből, lélekből és nem utolsó sorban elméből jött. Aztán a vita során már csak az elme maradt. Vigyázzatok, ti is beleestetek abba a hibába, aminek az abbahagyására buzdít a felhívás.
Minden a helyén van, úgy a hogy van. A Magyarok Szövetsége is, és más kezdeményezések is. Senki sem látja még a kiutat. Nagyon nagy változások lesznek ebben az évben, olyan nagyok, hogy olyan új megoldások tárulnak fel, amit eme vita résztvvevői még elképzelni sem tudnak (én sem), azért vitatkoztok rajta. A Csoport a legutóbbi közvetítésében elmondta, hogy az év közepétől várhatóan olyan ugrásszerű technikai fejlődés lesz, ami sok kérdésre választ ad. Tóbiásék már régóta mondogatják, hogy új energiaforrások lesznek: pl. fény, mint hajtóerő, és rengeteg találmány van már most is készen, de még rejtve, ami egyszerűen feleslegessé fogja tenni a jelenlegi energiahordozók használatát. Ez pedig át fogja írni a világtérképet.
És a "földi szerveződések", mint pl Magyarok Szövetsége, pártok, és egyéb csoportosulások nem az eredeti feladataink szerint létrejött csoportok. Azok még ezután alakulnak ki, kár ilyen címkék alapján megítélni, melyik csoport mire jó. Ki fog alakulni.
Ennek a lezdeményezésnek nem az a része értékes, ami az elméből jött, mert az a jelenleg látható lehetőségekből indul ki -- tehát korlátozott -- hanem az, amit az argentínok már megmutattak: egész mást jelent az, hogy PÉNZ, mint amire eddig használta a világ. És mást jelent az ÉRTÉK is. Nemcsak a logikus hasznát érdemes nézni ennek, hanem azt, ahogyan átfomálja az embereket. Közelebb hozza a valódi érték felismeréséhez. Mi ebben nemcsak az ilyen rendszerek létrehozásával segíthetünk. És van egy olyan érzésem, hogy nem ez lesz a kulcs a helyzet megoldásához, de azért még érdemes belevágni.
Érdemes foglalkozni a New Energy Business - szel behatóbban. Nem baj, ha sokba kerül valami, nem baj, ha sok pénz forog. A lényeg az, hogy a pénz ne legyen a mások feletti hatalom és a kihaszbnálás eszköze. Ehhez pedig nem az árakat, és még csak nem is a pénzteremtő munkalehetőségeket kell nézni, hanem azt, ohgy ha jól átgondolod: a luxus és legnagyobb kényelem mértékéig terjedő mennyiségű anyagi javak megtermeléséhez elegendő lenne, ha minden munkaképes ember nem több, mint napi 4 órát dolgozna, 4 nap egy héten. Pénz van elegendő a világban ahhoz, hogy mindenki bármikor megvehesse magának azt, ami éppen tetszik. Csak éppen jelenleg a pénz nem ezt a célt szolgálja, hanem amit az Ildikó is leírt: a hatalom és a manipuláció eszköze, egymás ENERGETIKAI kihasználásáé. Az egymás feletti uralkodás a legelterjedtebb módja az energialopásnak -- ez a szexuális energiavírus egyik fő tevékenységi területe. Tóbiás egyszer valahol azt mondta (vagy St Germain, már nem tudom), hogy a világ nem a pénz körül forog, hanem a vallások közötti harc a lényeg, és a vallásoknak és egyéb hiedelemrendszereknek az emberek feletti uralmáról, mert ez az energialopás legjobb módja. És ehhez az egyik jól bevált eszköz a pénz FELHALMOZÁSA, hogy másnak minél kevesebb jusson, mert a SZÜKSÉG az, amivel manipulálható az ember. Ennek vet véget most a korszakváltás. És ehhez szép egy-egy ilyen önszerveződő közösség.
Csak nem durcinzni, hogy ha ilyenek vattok akkor úccseszólokmosmásemmit, meg nem a részletekbe belemenni, hanem szívvel nyitni egymás felé, mert akkor kiderülhet, hogy sokkal több van ebben, mint amit az elme korlátai mögül első látásra észreveszünk. Pl, a kiskert, amit nem érsz rá művelni, de kaphatsz érte valamit cserébe úgy, hogy közben a tulajdonod marad, és az idődet meg arra fordthatod, amit szeretsz csinálni. Csak persze ehhez bizalom is kell, és annak most még a fénymunkások is híján vannak. De pont az ilyen kezdeményezésekkel is lehetne ezen is változtatni, meg persze a belső munkával. (Magamból indultam ki, amikor a bizalom hiányáról beszéltem.)
Puszi Nektek,
Csillag
Már működnek a földalatti minisztériumi hivatalok, ahol a döntéseket hozzák. Pénzimpérium Londonban van, City of London-ban van a központ, egykülön állam, külön kormánnyal, rendőrséggel.
A magyar nemzet feladata: legfontosabb 1.200.000 ember -nek munkát adni!! Hogyan? .. saját maguk pénzét kibocsátani, ennek nincs inflációja, .....
a videó második része különösen érdekes és izgalmas fejtegetések sorozata:
Rózsavölgyi esték:
http://tdyweb2.wbteam.com/DrabikRozsavolgy_1.htm
http://tdyweb2.wbteam.com/DrabikRozsavolgy_2.htm
valamint nagyon érdekes és megfontolandó előadás , egy mezőgazdász szemével, szívével :Tóth Ferenc: videósorozatát ajánlom még: Istentől az életet, ....embertől az írást, TI
melyiket választjátok?
http://www.youtube.com/watch?v=UGvpEGOmxBo
Born Gergő előadásai -Magtár : Tájban élő Atilla királyunk 1-2 rész / a magyarságról :
http://209.85.129.132/search?q=cache:5LO9UMqletMJ:songofwhitefalcon.com/...
Békesség
Évitől kaptam, és mindenkinek nagyon ajánlom! Igaz, 1 1/2 óra, de megéri. Arról is szó van benne, hogy ezeket a kis közösségeket szövetkezeti formában teljesen legálisan hogy lehet itt Magyarországon megcsinálni.
www.eletfa.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=286:varga-ist...
Magyaridő sorozatok - bol nagyon ajánlom megnézésre az 5. és 6.ik részt!!! a 6-kat különösen a hiteleseknek, az agymosásról. A magyar kereskedelmi bankok külföldön működnek, nem a magyar forin betéteket hitelezik ki, hanem az anyabankból hozzák be ami már deviza , így a kockázatát is a hitelfelvevőre hárítják!!!
a bankok egymástól tanulnak, hiteleznek, kitalációkkal erősítik egymás hatalmát....morál??????
http://www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/web/podcasting.php
Egy 5 gyermekes anyuka aki hitelkárosult egyedűl nevel , összefogás nélkül nem megy! Bajbajutottakat várnak
Gyors önvédelmi zónák létrehozása, riadó láncszerű reagálás, végrehajtói irodák sétagaloppja kidobott pénz a spekuláns felvásárlásokra!
XXI sz. szabadságharca ez !!
Érdemes megtekinteni a 3 perces videófelvételen Varga László nyilatkozatát:
http://www.karpathaza.net/
http://postaimre.tk/
Hatalomátvétel, végre!
2009-06-13
BEJELENTÉS
!
A Tiszta Energiával Magyarországért Párt (TEMPO) 2009. április 02-án Magyarország irányítását illetően bejelentette a jogi értelemben vett hatalom átvételt (http://www.tempopart.hu/irasok/temposabb.pdf).
A Szentkorona jogfolytonossága alapján a TEMPO Párt bejelenti Magyarország új államformáját, a Királyságot. Magyarország irányítását ideiglenes kormány veszi át, amelyet Kormányzó vezet. Az ideiglenes kormány felhatalmazása a – valóban esélyegyenlőség jegyében lebonyolított – szabad választások megtartásáig szól.
Az ideiglenes Kormány felépítése: Kormányzó, Kabinetfőnök, Miniszterek
Minisztériumok:
Alapmű:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6770058660878419798
Sziasztok,
nem kis temat boncolgattok az biztos. Szerintem a lanyok egymas mellett haladnak-egyszeruen mas-mas rendszerben gondolkodnak ami szerintem tok okes, a vitaban viszont picit elbeszelnek egymas mellett.
Egy-ket eszrevetelem, reakciom csak nev nelkul:
A besegitosdi szerintem nagyon mukodokepes helyi szinten ambar a munkanelkuliseget nem oldja meg, s tenyleg csak lokalis szinten mukodik...es ehhez is kell minimalis penz, befektetes (az idon es energian-odafigyelesen kivul is), ugye ebben egyetertunk. Azt gondolom hogy spontan beindulo folyamat lesz ez, persze nem art minel hamarabb rafokuszalni, en is ezt fogom tenni ha hazaterek, energiamhoz merten. Az emberek kozti bizalmat viszont nem lehet kieroszakolni, sem meggyozessel teremteni. Az a megfelelo helyzetben jelenik meg, de nem ragozom: tudjuk mind hogy mennek a dolgaink egymassal a mindennapi mokuskerekben.
...Hogy lesz elelme annak kinek nincs penze, tovabbra is sulyos kerdes en sem tudom a valaszt. Ezen modszerek egyike sem gyogyir teljesen erre azt gondolom.
A gondolatindito szoveg fedi a valosagot, tehat egy oriasi szivattyuban elunk, de (szerintem) nem erdemes azzal probalkozni hogy fuggetlenitsuk magunkat ettol a (penz vagy monetaris) rendszertol most, mivel (foleg mara) mindent ez mukodtet. Penz nelkul kisemmizettek, hajlektalanok, stb leszunk, ez sajna igy van (nagyon okosan sajna) felepitve. Persze senki ne hajoljon meg, es ne is doljon be hamis rendszer altal mutatott torz ertekrendnek (mindjart kifejtem): hasznaljuk a penzt bolcsen es okosan lehetosegeinkhez merten, barmennyink is van (volt hogy 25 euro volt itt kint a zsebemben, ez kb tej es kenyer szindroma).
De ne halmozzuk fel ertelmetlenul,celtalanul se pozitiv se negativ iranyba(ez mondjuk fedezetfuggo, de nem mennek most bele)! A sracok ugyanis akik ezzel szorakoznak es a szabalyokat diktaljak (nagyjabol azzal az inditekkal ahogy fent elhangzott), kb 1-2 nap alatt ki tudjak vonni belole az energiat, azaz orulet gyorsan azza valik a love amit latunk belole: egy szines papirdarab, semmi tobb. Ez (megintcsak szerintem) valoszinuleg igy is fog tortenni nem is olyan soka, kerdes hogyan zajlik le majd, s meddig eszkalalodik.
De elore szerintem annyira nem lehet megmondani, az esemenyek valtjak ugyanis ki mindig a valaszreakciokat.
Meg valami, mielott teljesen elszakadnek a targytol, csakhogy egyszeru es tiszta legyen: a penzzel amugy normalis es tisztesseges esetben semmi baj nem lenne, de a vilaggazdasagban mar az alapok sem stimmelnek: mivel az egesz rablasra epul (nalam sokkal potentatabb valaki mondta) eleve torz az arany-ertek struktura, nem is lehet igazi (tsztesseges meg plane nem) verseny a "szabad"kapitalizmusban....
Tobbek kozt ezert sem boldogul egy gazda, vagy akar egy tsz, s igen nehez dolga van ki igy akar talpon maradni-le is a kalappal a Magyar termelok elott, nagy energiahullam nekik a szivembol -fantasztikus kitartas!
Elnezest a hosszu gondolatsorert. Lenyeg, hogy minden alternativ rendszer (helyi vagy orszagos) mely kicsit ernyot kepez egyeni megoldasaival, esetleg szervezettsegevel, s TENYLEG az emberekert letezik s mukodik, nagyon hasznos es kulcsfontossagu lehet majd akkor mikor a "hivatalos piacgazdasag" porjaiba hull, nem is oly soka talan.
Koszi s remelem tudtam picit gondolkodni veletek, hogy abbol egyszer tettek szulessenek...
Sziasztok,
Szimpatikusak számomra Ildikó hozzászólásai, és teljesen egyetértek azzal, amikor azt írja, hogy számára "régi energiás" egy ilyen szövetség, mint például az MSZ.
És itt muszáj megállnom, és elmondanom, hogy nem ítélkezek semmi és senki felett. Nagyszerű kezdeményezésnek tartom az MSZ-t, valóban semmi kivetnivalót nem találok velük kapcsolatban. A legjobbakat kívánom az MSZ-nek, mert egy csoda, hogy létrejött!
Ennyit az MSZ-ről. Nem többet és nem is kevesebbet.
Ami kép bennem formálódott Ildikó írását olvasva, az egy sokkal szabadabb szövetség. Talán nem is a szövetség a legjobb kifejezés...
Nem lehet célunk az új világrend megteremtésében az, hogy létrehozzunk olyasmit, ami máris dualitásra épül. Az olyan gondolatok, amik az emberekben a dualitás fogalmát erősítik (szegény - gazdag, értéktelen - értékes, magyar - nem magyar) mind-mind oda fognak vezetni, ahol most is tartunk.
Ez egy kicsit sarkított megfogalmazás, és tény, hogy attól még, hogy valami dualitásra épül, lehet benne jó is.
Itt a lényeg az a kérdés: VAJON HOVA VEZET?
Kedves barátaim, nem arról beszélünk, illetve nem arról kéne ezen a napon beszélnünk, hogy mi az, ami segít bennünket "átvészelni" a krízist, vagy bármit, amit kellemetlennek érzünk. Ne beszéljünk átvészelésről, bennünket erősítő dolgokról, mert azzal is rögtön azt sugalljuk (sugározzuk), hogy mi nem ott vagyunk. Vagyis nem az erőben, nem boldogságban, nem a jólétben. Mintha ez igaz lenne.
Az Egység napján fog létrejönni az új világrend. Akkor, mikor egy közösség minden tagja felismeri azt, mi bennünket összeköt. Mikor tudni fogjuk: a világon az egyetlen valós dolog a szeretet. S ez az igazság, ennek a felismerésnek a hirdetése elegendő lesz ahhoz, hogy mindannyian összeálljunk. Egy csapat, egy cél, egy ember és egy Föld.
Barátaim, én úgy hiszem, hogy a magyar emberben, a magyarságban benne rejlik az egység csírája, mint ahogy a Földön minden emberben is, és úgy lehetünk igazán magyarok, ha egységről beszélünk, és nem elkülönülésről. Nincs különbség sem magyar, sem német, sem kínai, sem afrikai ember között.
Nincs "között", csak "bennem" van.
Az anyagi bőség megteremtése a legutolsó szempontunk kell, hogy legyen. Az egységre, ha koncentrálunk, minden átrendeződik, minden manifesztálódik körülöttünk, s végül megkapjuk azt, ami az egész gondolatot indította bennünk. Az anyagi bőséget - ami akkorra már nem is lesz fontos.
Hiszem, hogy egyre többet értik majd meg ennek a fontosságát, mert valójában bennünk van ez a vágy, az összetartozás vágya, s meg kell fognunk egymás kezét, még akkor is, ha úgy gondoljuk, ez nem "számít". Mert valójában erre születtünk, s ha létrejön ez a Felvilágosult Közösség, mágnesként vonzza majd magához embertársainkat.
Mert valójában már ők is eldöntötték, hogy oda fognak tartozni. Az Egységhez, ami valójában sosem bomlik meg, csak úgy éreztük eddig.
Szia Suntime!
Csodálatos, amit írtál, a szívemből szólt minden szava. Adnék is 2 linket, amit érdemes tanulmányozni, ha még nem ismeritek:
http://www.kulturaliskreativok.com/
http://www.celiaproject.org/index.html
Ide már érdemes csatlakozni:-) Sőt....., de mindenki döntse el maga.
Ezektől függetlenül, mindenki kialakíthatja a saját környezetében az egymást segítő csoportot, ami lehet a kezdet.....
Én is ezen dolgozom az Életkerttel, ami szintén jóval több lett már, mint aminek indult:-)))
Ha van kedvetek, nézzétek meg az oldalt és az újonnan indult webnaplót is.
http://www.eletkert.hu/
http://eletkert.blog.extra.hu/
(Bocsi a reklámért:-)))
Suntime én és ugy érzem (és nagyon sok émber és! :-) )
" A világon az égyetlen valós dolog a szeretet...Egység csírája a Földön minden emberben van...Nincs különbség...Egy csapat, egy cél, egy ember és egy Föld"=Egy Isten-Anyank/Atyank
Üdv
Mihalyela
Kedves Ildikó és Mihalyela,
Köszönöm a gondolataitokat, külön köszönet a linkekért is. Megnéztem mindet és... megmondom őszintén, nehezen találok szavakat, nagyon tetszett a film is, illetve ezek a kezdeményezések is...
Én nemsokára megyek haza Magyarországra, így biztos, hogy csatlakozni fogok ehhez (de még nem tettem).
Ami gondolat megfogalmazódott bennem így ma estére az az, hogy ha tényleg ennyi ember van a Földön, aki a jelenlegi világrendet le szeretné váltani, akkor csak fel kéne őket ébreszteni... szólni kéne, hogy "Hahó, itt vagyunk mindannyian, nem vagytok egyedül, merjetek gondolkodni és beszélni!". Persze ezt teszik sokan, az elmúlt 2 évben annyi hasonló témájú alkotás (könyv és film) jelent meg az "ébresztéssel" kapcsolatban... ami persze nagyszerű, de talán még jobb, ha mi is "keressük egymást" (vagy magunkat?) :-)
Huh!!!
Olvassátok el "Adamus uzenete a Magyaroknak"
www.adamus-saint-germain hu
Nagyon erős és tanúlságos...
Üdv
Mihalyela
Hiba jav.
www,adamus-saint-germain.hu
Bocsánat :-))), még mindig hibás!
www.adamus-saint-germain.hu
Mihalyela