Alice és a Fehér Nyúl beszélgetése
Napjainkban a tudatmódosítás elemi erővel tombol. A "csapból is az folyik", mondhatnánk, és el is mondhatják a föld bizonyos területein élők, ahogy a média minden ága, az oktatás és környezetünk hatásai is tudatmódosító eszközök lehetnek Ám nem mindenki éri be az időszakos, az áldozat kényétől-kedvétől függően alkalmazható mértékűvel!
Alice:
Mitől lesz valami tudatmódosító?
Fehér nyúl:
Attól, hogy olyan frekvenciák, illetve a frekvenciaváltozások, vibrálások, lüktetések, komplex hangok vannak benne, amik az agyat egy konkrét tudatállapot felé vezetik. pl.: félelem, szexuális gerjedelem, agresszió, depresszió, elégedettség érzés, egyetértés érzése, ellenszenv érzése stb.
Ez még nem lenne baj, hiszen minden képi tapasztalásunk (a fényhullámokkal) és zenei (a hanghullámokkal) közvetít valamit számunkra. a baj akkor kezdődik, amikor hatalmi vágytól fűtött emberek rávsznek kutatókat arra, hogy mérjék és próbálják meg módosítani az emberi agy működését, amikor az különböző lelkiállapotokban van.
Így olyan mérési eredményekhez jutnak, amit az agyba visszajuttatva valahogy eléri a kívánt elmeállapotot. a visszajuttatás történhet gyors fényeffektusokkal (villantások), amik nem tudatosulnak a személy számára, de az agyhoz akkor is eljut, ha nagyon gyors, és akkor is beírja a kívánt programot. ezen kívül lehet elektromágneses hullámokkal, amik azon a frekvencián rezegnek, mint amin az agy célterülete és ezekre a frekvenciákra programot lehet modulálni. Természetesen a program nem úgy néz ki, mint ahogy elképzelnénk, hanem a már korábban, valós kisérleti személyeknél kimért mintázatokat sugározzák vissza. illetve lehet ezt hangeffektusokkal is, mivel a közeg rezgése is impulzusokat kelt az agyban. Természetesen itt a program másként néz ki, mint mondjuk a fényeffektusok vagy elektromágneses hullámok esetében.
Aztán lehet még tudatmódosítani a "multiple personality disorder" állapot elérésével. a célszemélyt egy olyan sokkhatásnak teszik ki, aminek hatására a tudata "kettéhasad" és a két fél (többé kevésbé) egymástól különélően lehet ugyanabban a testben. sok ilyen személy van sajnos, a sarkon is van ilyen.
De a legegyszerűbb tudatmódosítások, amiket a médiában, filmekben stb. használnak, azok a hang és fényeffektusok, a zenék tulajdonképp már nem zenék, hanem matematikailag megtervezett frekvenciaváltakozások. legalábbis a rosszindulatú, tudatmódosító termékek esetében. pl. az igazi művészek, amikor zenét írnak, akkor az a dallam a lelkükből, a szeretetből, a Láthatatlan világ-ból származik. mivel a szeretet és a kreativitás együtt jár, ezért a gonosz, pusztító tudatú ámde termetői, alkotói képességgel nem rendelkező személyek a kedves, kreatív, lelki lényeket elcsábítják, kényszerítik, megtévesztik stb. hogy dolgozzanak nekik és találjanak fel dolgokat (amiket aztán a gonosz bácsik rosszra akarnak felhasználni, de ezt a kreatív rabszolgaelmék nem tudják.)
No. pont ezért nem is akartam publikusan válaszolni, mert ha mindez a rémálom és lázálom csak az én fejemben létezik, akkor ne adjak a jövőre nézve a világhálónak tippeket, hogy mit hogyan csináljanak majd.
De sajnos, sajnos, amit mondok nem fikció, hanem kőkemény tények. És aztán az emberek nem értik, miért mondják nekik mások, hogy amiket szeretnek, azok nem jók, mikor színtiszta világosan érzik, hogy nekik igenis az a jó. csakhogy nem tudnak róla, hogy a feltételt, ami alapján valamiről el tudja dönteni, hogy jó-e neki vagy sem, azt titokban, az ő beleegyezése nélkül juttatták az elméjébe.
Nos, ez gonosz dolog, ez tudatmódosítás, és ez ellen harcolni kell. pl. az igazi művészek úgy harcolnak, hogy csak írják, csak írják a verseket és zenéket, meg csinálják a filmeket stb. hogy megdöbbentsék, felrázzák az embereket. ezek a filmek akkor hatásosak, ha valaki felismeri, hogy amit eddig akart, azt valaki más akartatta vele.
Alice:
Ez ijesztően hangzik.
Fehér nyúl:
Ez csak az alap. De nézd csak meg a filmeket, az előző levélben lévő linkről...
Az emberek ösztönösen elfordulnak bizonyos témáktól, nem indulálódik bennük gondolat stb. ilyen a politika IGAZI kérdései, az ÉLET igazi kérdései stb. helyette nyomatják neked a zsuzsuzenét és arra terelik az emberek figyelmét, amik az ő hatalmi érdekeiknek megfelelő színjáték.
Alice:
És az lehet mondjuk, hogy megnézel, meghallgatsz valamit, aminek elvileg valamilyen érzelmet kellene kiváltania, de nem vált ki, tehát közömbös úgymond?
Fehér nyúl:
PONTOSAN!
És itt az a baj, hogy az ember nem tudja ellenőrizni, hogy mi az, amit tényleg ő akar és mi az, amit mások akarnak, hogy akarjon.
Mondok egy példát. Kikerült a netre egy Drábik János film, amiben arról beszél, hogy a politikusok hazugságokkal hogyan vezetik félre a népet, lopják el a pénzt stb. No, én láttam már számos drábik előadást, és tudom, hogy a fickó folyamatosan és érthetően tud beszélni, nem zavarodik bele a mondataiba stb. Viszont ezt az interjút úgy vágták meg utólag, hogy a beszéd közbe képváltásokat tettek, amit ugye akkor szoktak alkalmazni, ha mondjuk az interjúalany elbizonytalanodik, vagy valmiért újra kell venni a felvételt. csakhogy a drábik mondatai összefüggőek, és semmi szükség nem lett volna a képváltásokra.
Azokat (lehet) hogy azért tették bele a szerkesztők, hogy hiteltelennek, össze-vissza beszélőnek állítsák be a drábikot. és ilyenkor már hiába mond is az illető akármit, az emberekben megerősödik az érzés, hogy hülyeségeket beszél. ezzel valszeg le is zárják a témát, főleg, ha életükben először akkor hallották drábikot beszélni.
Aztán pl. a félelemkeltés egy módja, amikor a nem homogén felületekbe (fal mintája, függöny redője, árnyékok stb.) ijesztő kinézetű (rémült, sikoltó stb.) ARC-okat montíroznak bele. Vagy pl. honnan a fenéből tudhatjuk, hogy a hollywood-i filmstúdiók honnan veszik a hanganyagukat, amit az utómunkák során a filmekbe tesznek? mi van akkor, ha a sikoltozások, sírások IGAZI emberek legyilkolásakor, megkínzásakor stb. lettek felvéve???és mikor te elmerülsz a filmben, megtörtént emberi szenvedések hangjait hallod.
Na, ezek ám a paranoid gondolatok, mi?
De mondom, ha én gonosz lennék, én ezt csinálnám. Csak azért, mert rájöttem az eljárásra. de nem vagyok gonosz és nem is akarom, hogy ilyen létezhessen a világban. pedig létezik.
Vagy felfigyeltél már arra a moziban, hogy a filmek alatt villogó fehér fény van? Amit valószínűleg -ha fel is figyeltél rá- eddig úgy érzékeltél, hogy "kissé vibrál a kép", vagyis a fényereje változik. nos, ez régen, a régi vetítőgépeknél természetes volt, ma viszont olyan csúcstechnológia vetíti ki a filmet, ahol elképzelhetetlen, hogy az alapfényerő vibráljon.
Tehát, amikor ezt felfedeztem, arra gondoltam, mi van, ha a "film mögött" azáltal, hogy a szemnek alkalmazkodnia kell a különböző fényerősségekhez (illetve a tudatod ugyan a filmre figyel, a szemed viszont a vibrálást is közvetíti az agyba) információkat adnak át a tudatalattimnak.
Mondjuk, azt sem tudom, ez az egész most jó vagy rossz. Lehet, hogy jó. Lehet, hogy védik vele az embereket és nem pedig a bűnbe, szenvedésbe taszítják. Nem tudom. Ezt még nem döntöttem el. Mert az én világomba nem fér bele az, hogy valami, ami megtörténik az rossz, és nem kellett volna megtörténnie. Isten azért Isten, mert mindent úgy csinál jól, ahogyan csinálja
Alice:
Fura ezekbe belegondolni, de talán épp ezért szeretem a független művész filmeket, így védekezik az agyam tudat alatt. Horrort meg sosem tudtam nézni. A thriller meg szerintem azért olyan csodálatos, mert nem tudsz védekezni ellene, és elgondolkodtat, vagy éppen megrémít, de szerintem ez azért kell, mert mondjuk egy ilyen hatás okán másról is elkezdesz gondolkodni, értékelni, mérlegelni. Szóval összegezve, szerintem a horror baromság, a thriller meg kell, és bár lehet, hogy az utóbbi is tudatmódosító, az a tudatmódosítás lehet pozitív is.
Fehér nyúl:
Ez az "éberség" szó értelme. Amikor nem feledkezik bele valaki egy történetbe, hanem képes nagyob sok részletére is egyszerre figyelni és a részletek között is megérteni minél több lehetséges összefüggést.
Egyébként az is egy tudatmódosító technika, amikor már a néző valószínűleg egy kellemes, ellazult, nevetős, vagy izgulós, figyelős, érdeklődő(!), igen ez a helyes szó, érdeklődő lelkiállapotban van, éééés a szereplők egymás között nagyon gyorsan beszélnek. Egész pontosan úgy zajlik a dolog, hogy mondanak olyanokat, amiket értesz, amikkel egyetértesz, majd mondanak egy mondatot (ez a program, amit közvetíteni akarnak), ami után a beszélgetés hirtelen nagyon információgazdag, vagy pergős lesz, emiatt, még ha meg is ütköztél a mondaton, nem lesz időd feldolgozni, elgondolkodni rajta. Ezt a feldolgozatlan mondatot az agy elteszi magának későbbre, pl. az álmodási periódusra, amikor van elég ideje végiggondolni, megélni. Vagy egyszerűen csak a tudatalattiból az a VÉLEKEDÉS, ami elhangzott a szereplők szájából beépül a néző személyiségébe.
Na, látod, ilyenekről kell tudnod és a fogásokat mesterien alkalmazni, ha igazán jó filmeket akarsz csinálni
Aztán ott van pl. a fehér fényű képváltás. Amikor egy pillanatra egy teljesen fehér képkockát mutatnak. Vajon, annak mi lehet a szerepe egy lehetséges elmemanipulációban? Én arra tippelek, hogy ez egyfajta "felejtsd el" kód, vagy egy "lezáró kód" az agy számára. Vagyis a két villanás között mutatott jelenet, érzés íródjon be a hosszú távú memóriába, vagy épp ellenkezőleg: törlődjön ki onnan. Ez is lehet, az is lehet, vagy egyik sem
Gondolom, emlékszel a Harcosok Klubbja c. filmből a jelenetre, amikor Brad Pitt mint mozigépész időnként bevág egy szexjelenetet a filmekbe, amitől a gyerekek sírni kezdenek (esetleg sokkot kapnak). Hát, szerintem ez nem fantázia, hanem örömmel élnek vele a programozók. Vagy ott van az a botrány, hogy amerikában a 60-as években kipróbálták, hogy ha a filmekbe "Buy Coca Cola" feliratot csempésztek bele egy villanás erejéig, akkor 40%-val megnőtt a kólafogyasztás a mozikban...
hmm... hmm...
Alice:
Hát igen, a filmeknek jelentőségük van, és nekem senki ne mondja, hogy haszontalan szakma, vagy, hogy csak amolyan tingli-tangli. És a Harcosok Klubja egy hatalmas film. (Kedvenceim között van, ahogy az Egy gésa emlékiratai is, de az a látvány miatt.)
Fehér nyúl:
Azt én csak olvastam. Egyébként 1988-ban John Carpenter rendezett egy filmet "They Live" címmel. Hát, annál nyíltabban, szájbarágósabban már nem lehetett volna elmondani, hogy az embereket programozzák. De itt mondhatnám a kedvenc listámat is: Mátrix, eXistenZ, 13. emelet, Dark City. Meg még amikről nem tudok, nem tudunk.
Egyébként, egy nagyon átlátszó, de annál feltűnőbb programozás a Tankcsapda - Ez az a ház c. klipjében is van. Konkrétan, a nő belenéz a tükörbe, ahol az arca egy kísértetszerű árnyarccá válik, aki meginti, miközben felvillogtatják 6-8 (x, nem tudom) képkockán keresztül a V-E-S-Z-É-L-Y betűket. Nem is beszélve a többi, mindenféle "régies filmszalagot" utánzó karcoláseffektusról, és az azokba rejtett szövegekről.
US Patent 4717343 - Method of changing a person's behavior
Link
egyéb szabadalmaztatott technológiák a tudattalan programozására:
Link
Link
Link
/Az írást "aszpirin" küldte, "valószínűleg tudatmódosítási szándékkal"!/
- amarana blogja
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- 1028 olvasás
Tudod a felejtésen múlt és láttalak volna hiszem megérte volna. KÖSZÖNÖM AZ ÉLETNEK HOGY ISMERHETLEK AJÁNDÉK VAGY. (szív-jel)
Hogy mennyire valósak ezek a dolgok, és mennyire nem új keletűek, érdemes megnézni. Ingmar Bergman Kígyótojás című filmjét. A náci hatalomra jutás idején játszódik, és az akkori pszichológiai, tudatmódosító kutatásokat is bemutatja /többek között/!