Táltosok, István és mindenki igazsága

VacskAnisha képe
Kategória:

Ó a történelem, a homály fedi a régmúlt történéseit. Egyben lehetünk biztosak, és az az, hogy amit a történelem könyvekben olvashatunk, az finoman szólva is csúsztatás. Amikor pl. azt olvastam a gyerekem töri könyvében, hogy: Felvetődött a lehetőség, hogy a magyarok és a sumérok közt kapcsolat van, de ez nem igaz. – jó, jó, hát nem hiszi el. Rendben, a hivatalos történelem így szól. Ez is elég pocsék dolog, de ami a folytatásban volt…attól mentem le hídba: VEGYÜK VÉGRE TUDOMÁSUL, HOGY SOHA NEM FOGJUK TUDNI, HONNAN JÖTTEK A SUMÉROK! Na…ez egy valódi tudós hozzáállás. Így aztán lehet előre jutni. :oDDD

István koráról az az elfogadott tézis, miszerint István behívta az idegeneket, felvette a kereszténységet, és kiirtotta a pogány vallást és annak papjait. Abban már elég sokan egyetértenek, hogy az az úgymond pogány vállas, tulajdonképpen Jézus Krisztus VALÓDI hite volt, s hogy azok a „primitív hordák” bizony előbb voltak keresztények, mint Róma. Az, hogy István behívta az idegeneket, nem vitatja senki. Azt sem, hogy felvette a római vallást, és az ősi hitünket úgymond betiltotta. Úgy tűnik, hogy ebben minden nézet képviselői egyetértenek. Az viszont, hogy ennek mi állt a hátterében már nagyon nem tiszta. Mi lehetett a háttérben? Miért történt mindez? Hisz világosan látszik, hogy ez a lépés vezetett oda, ahol jelenleg vagyunk. Hogy odáig jutottunk, hogy már annyir bábuknak néznek bennünket, hogy nem mehetsz el segíteni a rokonoknak szüretelni, mert ott áll a feketemunka kommandó bevetésre készen és büntet! (Nem kívánok bele menni a témába, sőt kérem, hogy akiben a fenti sorok olvasása enyhe gyomor emelkedést, bármiféle indulatot válltottki, az legyen kedves egy nagy adag szeretetet küldeni a T. törvényalkotónak., ugyanis az indulatainkból jól laknak. )

Nos tehát úgy néz ki, hogy bizony István alaposan el…a a dolgot. Nem csoda hát, ha a táltosok megátkozták, ez lenne a Turáni átok. Olyan véleményt is hallottam már, hogy a szent jobb….biztos hogy szent? Kikneki is szokták büntetésként levágni a kezét? A tolvajoknak? Hát igen. Ez is elgondolkodtató.

Valamikor tavaly nyáron vita kapcsán jött először ez a gondolat: Táltos nem átkoz. És elkezdett érdekelni a téma. István behívta az idegeneket…és felvette a kereszténységet….és én, mégis azt éreztem, István azt tette, amit kellett.

Őseink hite mégis eltűnt, tudomásunk van róla, hogy valóban irtották a táltosokat, hallottunk már a Büűn vallásról, táltosaink hitéről, aminek kapcsán a bűn szavunk kialakult (a magyar nyelv nem ismerte a bűn fogalmát. A Büűn vallás üdözésekor alakult ki ez a szó, amikor üdözték a bűnösöket).

Mégis miért érzem azt, hogy István jól tette amit tett? Hisz nekem is elszorul a szívem, amikor az őseink tudásának eltüntetésére gondolok. Hogy lehet ez? A két dolog látszólag teljesen ellentmond egymásnak. Vannak akik egyet értenek ezzel, de még a magyarsággal foglalkozó, spirituális tudással rendelkező emberek is meglehetősen megosztottak a kérdésben. Ahogy a témával foglalkoztam egyre szebben rajzolódott ki egy kép.

- István maga is táltos volt, szakrális király, az ég küldötte.

- Máriának ajánlotta az országot, így Mária gyermeki lettünk mint Jézus.

- Ezzel Krisztusi sorsot vállaltunk magunkra.

- Jézus nem zsidó volt, hanem szkíta, de az ő földjükön élt. Nekünk, akik szintén szkíták vagyunk, ezért magunkra kellett venni a zsidó-kereszténységet, vagyis a római-katolikus vallást. Ahogy ezt megtettük fel vettük a keresztünket, és azóta is a stációkat járjuk végig.

- Ezt a kor táltosai tudták. és vállalták. Ahogy azok a lelkek is, akik azóta is e nemzet tagjainak születnek le, és azok is akiket születésük után vezérel valami ebbe az országba, ill. a Kárpáthazába. (én ide sorolok mindenkit aki itt él. A cigányt, a svábot, a görögöt, a zsidót, és a kínait is) Mind tudjuk, hogy mit vállaltunk, legalábbis lélek szinten tudjuk.

Krisztusi sorsot vállaltunk. Felvetődik a kérdés, hogy miért is volt erre szükség, hogy egy egész nép, és ráadásul az a nép amely Jézus Krisztus valódi hitén volt vállalja ezt a sorsot?

Mert be kellett vinni a krisztusi magot az elferdült egyházba. Mi a MAG népe vagyunk.

A hívást e nagy feladatra valószínűleg Istvánt apja, Géza kapta. Ő maga, nem tette le ősei hitét, de fiát már ennek szellemében neveltette, s hozzá az első papokat Rómából ő hívta az országba. És itt megállnék, hogy tisztelegjek Géza fejedelem és Sarolt fejedelemasszony nagysága előtt. Ehhez a lépéshez ugyanis szintén óriási erőre, és hitre volt szükség. Mindez ugyanis homlokegyenest más irány az akkori szkíta-magyar törvényekkel szemben.

Aztán ott van a Korona kérdése. A fáma szerint István követet küldött II. Szilveszter pápához, akitől koronát és apostoli áldást nyert. Kovács Magyar András szerint a Szent Korona Jézus Krisztus, majd Atilla koronája, és István ezt a koronát kérte vissza. Nekem a témáról az jött, hogy a korona kb. olyan minőségben volt a pápai udvarban, mint az USA-ban. Ott egy katonai támaszponton őrizték, mert különleges képességeit észlelték, és jobbnak látták elzárva tartani. És ahogy az amerikaiak is fellélegeztek, amikor megszabadulhattak tőle, úgy Szilveszter is örömmel sózta rá Istvánra azt. A Szent Korona, aki a mindenkori uralkodó felett áll, akinek a tulajdonába van az ország, azt a beavatást adta meg Istvánnak, ami felhatalmazta őt arra, hogy a nép nevében a felajánlást megtegye, és a Krisztusi sorsot vállalja.

És most, képzeljük bele magunkat István helyzetébe!

Magyarország szakrális királya. Beavatott. Kapcsolatot tart az égi világgal. Tudja, hogy mekkora súlya van a feladatnak, amit éppen fel kívánunk vállalni. Micsoda hatalmas erő kell ehhez a döntéshez! Ahhoz, hogy megtegye az ehhez szükséges lépéseket, hogy a fizikai világba lehozza az égi döntést. Ez a feladat, az ő kezében van. Neki kell Róma papjait behívni, s az ősi vallást eltűntetni.

Jézus azt mondja az Atyának:

„- Vedd el tőlem ezt a kelyhet! De ne az legyen, amit én akarok, hanem amit te.''

És István tudja ezt! Hogy még Jézus is le tette volna, ha lehet a feladatot. És ő, egy egész nemzetet készül erre a sorsra adni.

Egy barátnőm regressziós utazása során ott találta magát István udvarába. És látta, ahogy István éjt-nappallá téve térdenállva imádkozik, a térde feldagadva a sok térdeléstől. Szinte bele van betegedve a tettébe. Nem csodáltam, hogy ez a kép arra a következtetésre juttatta, hogy István maga is megbánta amit tett. Azt is megértem, hogy árulónak tarja őt.

Én azt a képet kívántam bemutatni aminek alapján Istvánt szentnek valóban látom. Ezen a képen egy olyan ember rajzolódik ki, aki még ha nagyon is érzi a tette súlyát, tudatában van vele, hogy akik nem látják át ennek okát el fogják ítélni őt, mégis magára véve a felelőséget azt teszi, amit a szíve, az önvalója, istene diktál neki.

És még egy érdekesség, amin nem árt elgondolkodnunk Isván 1038 augusztus15 én Márai, vagy ahogy az ősi hitünk mondja, Nagyboldogasszony napján halt meg.

És így van ez szeretteim, látjátok hogy a fény milyen pajkosan próbál belopódzni az emberi történésekbe? Így mindenki igazsága megállja a maga helyét. Így van ez a régmúlt emlékeivel, és a mostani tapasztalásainkkal is.

amarana képe

Köszönöm Anisha írásodat én is így gondolom.

--------------------------------------------
A Duna Tv nem vetíti le, de az Urániában megtekinthető Jelenczki István Szent Korona filmje,

Tisztelt Címzettek, kedves Barátaink!

Örömmel értesítek mindenkit, hogy augusztus 20-án délután fél 6 órakor az URÁNIA FILMSZÍNHÁZ levetíti az Égi Élő Igazság, a Szent Korona Misztériuma és Tana című filmemet. Azt a filmet, amit a Duna Televízió levett a műsoráról és nem adja le 20-án.
Előzmények:

Július 30-án a Duna Tv filmbeszerzési, valamint kommunikációs osztálya személyesen tájékoztatott arról, hogy az ÉGI ÉLŐ IGAZSÁG, A SZENT KORONA MISZTÉRIUMA ÉS TANA című filmemet beszerkesztette az aug. 20-i, esti ünnepi műsorba.

Aug. 2-án örömmel értesítettünk mindenkit arról, hogy aug. 20-án, a Duna Tv sugározni fogja a filmet. Aug. 5-én a Duna Tv alelnöke személyes találkozásunk során a sugárzásnak azt a feltételt szabta, hogy vágjam ki, hagyjam el a film végén lévő Szent Korona fogadalomtételt.
A parlamentben felvett Szent Korona fogadalomtétel szerves része a filmnek, mintegy "záróköve", nem hagyható el anélkül, hogy csorbát ne szenvedne a film szellemisége és jelenkori valóságunkhoz szóló üzenete. Úgy döntöttem, hogy nem járulok hozzá a film megcsonkításához, ez számomra mind művészileg, mind erkölcsileg elfogadhatatlan.

SOK SZERETETTEL VÁROK MINDEKIT AZ URÁNIÁBAN 20-ÁN DÉLUTÁN FÉL 6-KOR, jegyár 580 Ft:

2009. Magyarország

Jelenczki István
filmrendező

SzaZsu képe

Köszönöm Vacskamati!
Mostanában én is ezen elmélkedtem. Most számomra is - a Te segítségeddel - megvilágosodott.
Köszönet még egyszer érte.
Zsu

Tiszta és világos. Igaznak érzem. És jókor jött. Köszönet, Vacskamati.

Mihalyela képe

Nagyon sok info van a magyarságrol :" Párbeszéd az Istennővel " Mark Amaru Pinkham könyvében!!!
Kumárák - Kabarok (47 old. )
Üdv
Mihalyela

Jedi képe

Sziasztok,
engem nagyon erdekelnek a regmultbol szarmazo forrasok. Sajna a torikonyvek tenyleg nem a valosagot tukrozik, igy csak faradsagos forraskutatassal, vagy az ellentmondasok korbejarasaval lehet (lehet?) kideriteni hogy mi is tortenhetett, vagy milyen is lehetett akkor...
A regresszios beszamolo mirol Vacskamati irt nagyon izgalmasnak tunik (s lehet hogy hitelesebbet tan nem is talalnank)! Ha valaki tud ilyen anyagrol vagy ismer valakit ki jobban benne van e temaban, akkor tegye meg kerem hogy jelzi!
Sok dolog tisztazatlan bennem, mar az alapoktol ha ragondolok: egyaltalan milyen kapcsolatban voltak az emberek a termeszettel? Istennel? Ugy hallottam sokkal fejlettebb volt a belelato kepesseguk (spirituszuk?) mar hetkoznapi szinten is, mint manapsag.
Tenyleg mi volt az indok a "kozponti" europai vallasba valo betagozodasnal? Tenyleg szorongattak mar a kulso hatalmak? Mi az igazsag az Augsburgi es Merseburgi csatavesztesek korul, ez lett volna tenyleg a vegso indok? mit lattak elore s mit nem?
Miert volt erosebb a "kereszteny feudalis" allamszervezet mint a regi torzsi (a nemetek ugyanugy tamadtak minket meg majd 100 evig-pedig komoly varak nem voltak a tatarjarasig...hm)

...Egy erdekes megkozelitest is hallottam a korabeli Magyarorszagrol, miszerint nagyon sokaig ez egy befogado allam volt s szinte ugy funkcionalt mint kesobb a modern USA (mely allam szinten akkor volt a legsikeresebb mikor sokakat fogadott be), egyszoval a Magyar Nemzetet sok-sok nep alkotta, es sokaig "presztizs" volt magyarnak lenni, magyarra valni...(Hunyadiak, de kesobb is: Damjanich, Bem stb). Palocok, totok, szekelyek, kunok...mind mind a nemzet reszei.
Aztan szep lassan elszakadt ez a fonal...

Koszi es sziasztok!

Jedi képe

....meg egy kerdes Vacskamatihoz:
Milyen forrasbol veszed hogy Jezus es mi magyarok is szkitak vagyunk? A magyaroknal ez valamennyire tisztazott ugy tudom, de szivesen vennem ha ezt jobban kifejtened, vagy megmondanad merre keresgeljek, koszonom!

amarana képe

Sziasztok!

Tegnap megnéztem a fent említett filmet,....érdemes volt! Sok minden helyére került !

Érdemes végignézni az alábbi videókat, a szakrális királyságunk Mátyás Király utódja a korona, Mátyás vállalja az ellenség udvarába (láthatatlanúl) is a belépést, mert bízik a szakralitás biztonságába, ............megléte az elragadtatottság állapotának az alkalmasság a beavatottságra, ..........az ülhet táltos paripára aki fénnyé tud válni, a fényenergiának testbeni keringetése által :

A Szent Korona és a magyar őstörténet: A Szakrális Királyság relytéje,..misztérium játék Isten szolgálatában,......... aki megveti Isten szándékával a lábát a Kárpát medencébe az vissza tudja fordítani ( az igazhitüek csodafegyverével ) tudásával ,jóságával a világot a pusztulástól! erről szól az alábbi előadás

Dr.Varga Tibor jog-történész, Molnár V. József nép-lélek kutató, Kocsis István:

http://www.szentkoronaorszaga.hu/hun/download.php?view.93

valamint:

Nyílnak a Szent Korona virágai: elindult a Szent Korona Televízió!

(Bemutatkozó adás és beszélgetés augusztus 20-a kapcsán)

Augusztus 20-án útjára indult a Szent Korona Televízió. Dr. Varga Tibor, Jámbor Márk és Turner Gábor, a három alapító beszélget az új TV-ről, a média világáról. A második, hosszabb felvételben augusztus 20-a, Szent István, államiságunk kerül boncolgatásra. (Műsoridő: 8 és 50 perc)

http://href.hu/x/9v2u

"Szentek Országa- Sacra Pannonia"

http://video.google.com/videoplay?docid=7819967376590883932

MIért szent a Magyar Szent Korona?

http://href.hu/x/9v4k

Szent Korona evangéliuma :

http://vimeo.com/3386057

margardian képe

"az ülhet táltos paripára aki fénnyé tud válni, a fényenergiának testbeni keringetése által :
A Szent Korona és a magyar őstörténet: A Szakrális Királyság relytéje,..misztérium játék Isten szolgálatában,......... aki megveti Isten szándékával a lábát a Kárpát medencébe az vissza tudja fordítani ( az igazhitüek csodafegyverével ) tudásával ,jóságával a világot a pusztulástól! erről szól az alábbi előadás "

A fenti sorok számomra a leglényegesebbek.
Anisha, Amarana ! Köszönöm !
Megmozgattatok bennem valamit ami 7 pecséttel el volt zárva bennem.

amarana képe

Marga drága !

Én tegnap óta miután megnéztem a Jelenczki István az ÉGI ÉLŐ IGAZSÁG* filmet ami nagy hatással volt rám, bennem is helyre kerültek dolgok,és azóta többször is sírdolágok,.....de valami biztos bizakodással. Kell tudnunk miért , hogyan állították félre a korona tanát és lett MO-on köztársaság, hogy ami evvel járt az van most!!

Ölellek!!

Ja,...ésmost néztem a MOGY előkészületeiről képeket :

http://www.magyarokszovetsege.hu/ csodálatos szép nagy koronát állítottak fel a két szertartáshoz!! Rengetegen vannak kint és gyönyörű szép minden, értesítettek akik kint vannak!!

amarana képe
amarana képe
Jogina képe

Szia!

Szerinte nagyon fontos megismernünk a régmúlt történéseit, ahhoz, h ne kövessük el a régmúlt hibáit és előre tudjunk lépni ismernünk kell a múltat .
Rengeteget foglalkozom a múlt boncolgatásával, nagyon sok mindenre tanít.
Tudattalanul belekezdtünk egy idővonal javításba, mikor áprilisban Egyiptomban jártunk.
Azóta mással sem foglalkozom, h megértsem az akkori történetek tanulságait.
Már elég szép számban vannak emberek körülöttem, nagyon sok regressziós utazást csinálunk, hatalmas tanítás értékük van.
Sajnos közben nem sok időm van ezeket leírni, mert reggeltől éjszakába nyúlóan dolgozunk.
Van több csoport is Magyarországon akik ezzel foglalkoznak, sokszor össze futnak a szálak és "véletlenül" megtaláljuk egymást.
Az érdekessége, ha mi dolgozunk ők is megérzik, sokkal több mindenre derül fény.
Echnaton, Attila, István, Mátyás és II. Ferenc József uralkodása körül voltak jelentős életeink, amelyekkel mostanában dolgoztunk
Most Erdélyben voltunk 1 hetet, az is érdekes volt.
Közben Badinyi könyveket olvastam, az azért volt érdekes, mert sok mindenre már magunktól rájöttünk, jó volt megerősítésnek, amiket ott olvastam.

Most a hatalommal kapcsolatosan jön elő sok minden, ki mikor miért akart magának hatalmat. A hatalomvágy lerakása nagy feladat:)

Rengeteget dolgozunk, mert azt már tudjuk, h nem mutogathatunk másokra, azért, mert nincs rendben az ország, már nyilvánvaló, h a rendet, nekünk kell megteremteni, ehhez viszont az kell, h saját magunkat rendbe tegyük és másokat is megtanítsuk arra, h saját magukat is rendbe tudják tenni.

Mihalyela képe

EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jogina én és ugy érzem...
Üdv
Mihalyela

amarana képe

A Magyarok Országos Gyűlésének Záróünnepsége (vágatlanul)-hazug mátrixok-feladatok és Kiáltvány !

http://href.hu/x/9wn0

VacskAnisha képe

Ama kedves, mi lenne, ha nyitnál egy topikot a MSZ-nek?

amarana képe

Vacskamati :)))))))))))))))))))))

Végülis tőled vártam valamilyen beszámolófélét , hisz ott voltál a MOGY-on , úgy hallottam többed magaddal,.............. mit éreztetek,................. tapasztaltatok?

VacskAnisha képe

http://espavo.hu/kozosseg/blogok/amarana/megalakult-magyarok-szovetsege-...

látom nyitottál egy topikot az MSZ nek.

De jóóó! :o)))

VacskAnisha képe

Keress rá Szántai Lajos és Pap Gábor előadásaira. Megtalálhatod írott , és hanganyag formátumban is. Én tőlük hallottam először erről, de tudom, hogy mások is erre a következtetésre jutottak. Ha olvasod az evangéliumot, akkor abból is világosan kiderül, hogy Jézus nem zsidó volt.

Jedi képe

Jogina, Anisha koszonom,
nezem.

Szia!

Régebben nekem is az egyik kedvenc tantárgyam volt a történelem, de mióta rájöttem, hogy mennyi hazugság van benne, már nem szeretem annyira. Persze, ami tényleg igaz, így a rég múlt időkkel kapcsolatban azt nagyon is szeretem. Az írásod fantasztikus lett. Szegény Szent Istvánnal tényleg súlyos terhet cipelt a vállán, de tisztaszívből a Magokért cselekedett. Egy szebb jövő érdekében a népe számára. : )
A magyar koronáról annyit, hogy tényleg különleges ereje van. Még tavaly hozott be egy könyvet az órára a töri tanár, amiben arról volt szó, hogy mennyiszer ellopták az 1000 év során, és mindig visszakerült. Hallottam is olyat, hogy nagyhatalomra tehet szert, aki viseli. Gondolom, ezért is lopták el, de persze a korona csak egy tisztaszívű és Mag embernek engedelmeskedik. Az ország alma, pedig igazából a Földet jelképezi, benne a kettős kereszttel. Ez még valahol régebben olvastam, de már nem emlékszem hol. Biztos vagyok benne, hogy a jogarnak is van valami különlegessége.
Új dolog volt számomra, hogy Jézus nem volt zsidó, hanem szkíta. :D

Emese/Yurine

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

A számomra legjobb könyvet ajánlhatom azoknak, akik még nem ismerik, amiből megtudhatod hogyan alakult ki a magyarság?
miért vagyunk befogadó és barátságos emberek?
miért a magyaroknál van a legtöbb Nóbel díjas és feltaláló?
miért mondják a magyarokról külföndön, hogy az ÉGBŐL jöttek ? :))) bizony ám... :)))
megismerheted az ősi szokásainkat, az ősi vallásunkat István király idejéig...
olvashatod, hogy nem hívták az idegen hittérítőket, hanem maguktól tolakodtak ide élősködni a békességes jó emberek közösségén... vándorlásról, családokról, programokról, a 8-as szaporodási parancsról, amit István nem tudott betartani, mert csak 1 fia született Imre herceg, akit a besenyők csapdába csaltak és a halálát akarták István király rossz döntése miatt.... a könyv címe A R V I S U R A - I G A Z S Z Ó L Á S kiadója a Püski kiadó , írta Paál Zoltán 3 lelkes Táltos. Olvashatod benne, hogy mi magyarok a Szíriusz szellemcsalád tagjaiként születtünk, innen eredeztethető Góg és Magóg, Gilgames és mivel tudták, hogy mikorra várható egy nagyfokú beavatott születése, ezért várták JÉZUS érkezését... Jézus édesanyja Mária Szabír származású nő volt, csak a nevelőapa volt zsidó származású, egyébként Jézus "Fényként" született meg egy magasabb dimenzióból karma nélkül jött az emberi világba... az élete nem mindenben úgy volt, ahogy azt el szeretnék hitetni.... de István király is ugyanennek a szellemcsaládnak a tagja, mint Nimród, Hun és Magor.... miért nem ismerhetjük a történelmünket? Miért tagadják az igazságot?
....Azért, mert beértünk a FOTON-övbe az azonnali TEREMTÉSBE és a kimondott szó, a kigondolt gondolattal teremtünk. Márpedig István király óta a "dogmákat" a hazugságokat tanítják. Itt van a teremtési elméletük az idegeneknek ...Atya + Fiú + Szentlélek... ugye mind a három hímnemű, tehát mit teremt? a buzi felvonulást.... ezt teremtik a hazugsággal ...
....2012 Világkorszakváltás, és azt írja Drunvaló Melchizedek, hogy minden ilyen alkalommal a " szürkék " el akarják foglalni a Földet.... tehát azt szeretnék, ha összeomlana a Föld-mátrixa, az emberi életre alkalmatlan lenne és ők itt élhetnének... a Mars is lakott volt...
....Kik ezek az idegenek, akik ránk erőszakolták az ő hitüket István idejében? Fent van az internetten, megnézhetitek.... http://arvisura.van.hu/vatikani-fkiv.htm ott vannak a Vatikánban és adják a programot, mint most a TV-ben is ők kreálják a verekedéseket, hogy azt hidd, hogy ez TE vagy, egy ilyen idióta, jöttment és senki.... (hát nem írom ide amit gondolok :)))) szóval Istvánnál kezdődik, hogy a saját fajtád gondolkozása helyett egy teljesen mást ráderőltetnek és ETTŐL RÁKOSAK AZ EMBEREK, így irtják a fajtánkat... Amerikába átmentek a kereszt alatt és kiirtották az Indián civilizációt.... Jézus új parancsot hozott: SZERESSÉTEK EGYMÁST és helyette kitették a meggyilkolt és halott embert és ott lóg, de meddig még ??? Mikor vesszük le már a keresztről, hiszen ő nem váltott meg csak félelmet okoz a nézése.... és ez a mostani energiát a FÉLELEM BLOKKOLJA, azért betegszenek meg sokan. Kik ezek a parazita faj, aki a halálunkat szeretné?
http://www.zetatalk3.com lehet őket tanulmányozni, hogy genetikailag hiányzik belőlük az érzelem-test, nem olyanok mint a sziriuszi vagy plejádi... de vannak még a Földön mások is, de ez AZ ÉN HAZÁM, ITT AZ ÉN SZOKÁSAIMHOZ KELL ALKALMAZKODNIA AZ IDE JÖVŐNEK és nem tudok KÁIN lenni, ha akarnék sem...
István király nagy hibát követett el, hogy miért történhetett meg? legyilkoltak nagyon sok jó magyar lelket, akik nem akarták a hazugságot.... na majd most meglátjuk, ha nem lesz meg a 144.000 tudatosodott lélek időre, akkor gubanc lehetséges, ami 3 nap ... és nem hiszek a szellemvilágnak sem el mindent, egyenlőre nem vagyunk elegen....
Az ARVISURA az igaz történelmi múltunk leírása,
Táltosok diktálják , ebben nagyon erős vibráció van, ami emelné a lélekrezgést....
én megosztottam... aki hallja, vegye hasznát, szeretettel Anna Mária

Hát erős vibráció az van,(nem az arvisurára gondolok most, hanem az inter-nett-en levő "magyar" oldalakon)......de hogy emel....engem ez nem...

Ha a sok "magyar" végre elengedné haragját , dühét, sérelmeit, én erősen hiszem, hogy ha ezt megtanulná és megnyitná a SZIVÉT, akkor teljesitené be "feladatát" és lenne a mag népe. A sziv népe. Akik a szivcsakrát örzik.

Mihalyela képe

Is ez ugy van, pont erről van szó!!!
Ezt mondott Kryon és most hétvégén, ( ez volt az üzenet a magyar népnek ) hogy kell elengedni MÁR a múltat és MOST-ban élni, mert minden lelke tud , hogy kicsoda Ő és honnan jött ide a Földre, és mi a feladota..., csak meg kell nyitni a szivet :-). MAG-nak az a feladata, hogy sugározni a szeretettét :-) Ezzel tud segíteni a Világnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sok energia megy a múlt keresésre!
Sok szeretettel
Mihalyela

fritzjames képe

Igen-valóban el kéne engedni a Múlt sérelmeit!
DE-csak akkor-ha megismertük az eltagadott múltunkat.Mivel,eddig az volt a Mag népének a legfőbb gondja,h. nemigen tudta-Őkicsoda-is!
Kell a múlt!-Emlékszel-"amelyik nép elveszti a múlt örökségét-azzal elveszíti a jövő reménységét is!"
Nem a multunkkal van a gond,hanem annak a tagadásával!--Jani

Mihalyela képe

Igen tudom..., de a múltunk nem itt a Földön kezdődött, hanem jaj- jaj- jaj milyen messze... :-) és tudtunk elengedni.
Ezt kell megtenni most és. És nem kéne, hanem KELL!!!!!!!!!!!!! Máskép nem megy... FONTOS újra emlékezni.
Sokan mondják, hogy a magyar népnek legnagyobb a feladot, de nagyobb a FELELŐSSÉG és :-)))
Nem nagyobb a feladot, hanem MÁS! Ezért felejtsünk el az áldozat szerepét és újra használjunk az ERŐT, mert hatalmás erő van itt ,nagyon sok hatalmas mester!
Üdv
Mihalyela

Kedves Jani!
http://www.saman.hu/azujgurok.shtml a 70.000 éves Nagák népe elmesélik, hogy 10 törzs ment el tőlük nyugatnak a Kárpát-medencébe és ők a testvérnépük a "magyarok".
Adamus ST. Germain az augusztusi üzenetében a Magyaroknak megüzente, hogy
ELLOPTÁK A TÖRTÉNETEINKET IS ..... (amit a Bibliában mint sajátjukat árulják :)))

a zeták csak 16.000 éve jöttek a Földre, hazudnak reggel délben este, a templomokban István király óta és irtatták ki a régi TERMÉSZETESEN gondolkodó embereket... ha nem ismerem a múltam, honnan tudnám azt, hogy mit bocsássak meg :))))))))) igy igaz Anna

Jogina képe

Igen, "csak" meg "kell" nyitni a szívet!

Jó lenne, ha ez "csak" így működne.

Sokan azt gondolják, h minden rendben van a szívükkel és a szeretettel is bennük.
Az első lépés felismerni, h probléma van és felismerni, h az a szeretet, amit annak hittünk éveken át az csak az elmétől jön és sok minden más van mögötte, mint a feltételektől mentes szeretet.
Azokat a szíveket, amelyek tele vannak sérelemmel, amelyek össze vannak törve és amelyek szanaszét szét vannak hagyva embereknél, szituációkban, helyeken és amelyek el vannak nyomva az elme által nem olyan egyszerű megnyitni.
A nyelvünk is szépen megfogalmazza ezt: "összetört a szíve", "nincs helyén a szíve" stb. stb...

Nem véletlen, h sok energia megy el a múlt keresésére, mert ösztönösen érezzük, h valami ott történt, ami nincs még feldolgozva.
Szét vannak az energiáink hagyva minden felé. Azt érdemes össze szedni a tovább lépéshez. Megérteni, h mi miért történt, mire tanított.
Ekkor már a megbocsátás is könnyebb. Mert ugye kimondani könnyű azt, h bocsássunk meg. Valóban megtenni az már nehezebb és az még csak az út eleje. Megbocsátani, szeretettel gondolni felé, majd megérezni, h egyek vagyunk.

Megbocsátás után a szívek szét hagyott darabjait vissza tudjuk hívni és vissza küldeni azokat a részeketis, amelyeket mások hagytak nálunk. Aki már rendszeresen dolgozik magán, annak ez elég könnyen megy, a friss keresőknél azért ez bonyolultabb folyamat.

Van akinél nincs is a helyén, mert az elme annyira elnyomta, h a szívnek nem maradt hely. érdemes tehát vizsgálni az elme és a szív kapcsolatát is, és a kettőjük közötti kommunikációs kapcsolatot is. Szoktak meglepetések ezen a téren is lenni.

Másik nagy probléma a megnyitásnál az, h sokan azt gondolják, h az a feladat, h kifelé nyissuk meg a szívünket. És befelé magukba nem engedik ezt. A szeretetet beengedjük magunkba, az átjár, megtisztít, majd kiárad. Annyira automatikusan működik, mint a levegővétel. Ekkor igazán érezhető Isten jelenléte a szívben.

Ekkor már a puszta jelenlét tisztít. Tépi le másokról az ott lévő blokkokat.
Ekkor már sokkal könnyebb a MOST-ban lenni. Megélni a CSENDET, belezuhanni és csak létezni.
Minél kevesebb a blokk, annál hosszabb, tartósabb a jelenlét. Egy idő után, már nem csak meditációs állapotban lelhető fel, hanem a mindennapi életben is.
A lélek tényleg tudja, csak jelenleg még sokszor vagyunk az elme világában, sokan még azt sem tudják, h létezik a fizikai világon kívül valami.

Jó, hogy vannak ilyen emberek, akik tudják mit jelent ez amit írtál, ők már tudják mit jelent segíteni a világnak!

Szerető öleléssel

Szia Mihalyela! Ott voltál KRYON előadásán, de jó Neked... én kihagytam, mert KRYONnak sem hiszek el mindent... Ő egy energia, aki sosem volt emberi testben és fogalma sincs arról hogyan kell itt a Földön életben maradni tudni... mert a megtapasztalás és a szellemvilágból való tanítás az KÉT KÜLÖNBÖZŐ DOLOG. Én átmentem a tapasztalatszerzésen és mikor ott tartottam, hogy megkérdeztem az Istent, hogy mi az, amiért még élni érdemes ? azt válaszolta: hogy a "magyarságért" és akkor kezdtem el tanulni, hogy ki is vagyok én mint magyar ember... mert szégyen ide vagy oda de nem tudtam (felsőfokú végzettségem ellenére)... és 42 évesen Csíksomlyón is csak néztem ki a fejemből, hogy ki az a Baba Mária, mert nem tudtam... és azt sem tudtam még 10 évvel ezelőtt, hogy a Magyarországi határon túl is magyarul beszélnek .. és ebben az évben eljutottam Etelközbe a Csángó magyarokhoz is... és ezekről semmit nem tudtam... ez a magyarsághoz hozzátartozik, hogy TUDJAM MAGAMRÓL, HOGY KI VAGYOK ÉN... KRYON, meg üzengethet nekem bármit, jöjjön ide le, alkosson magának emberi testet és legyen Ő is magyar állampolgár, majd megtudja és megismerheti a "magyarok istenét" :))))
üzengetni és megélni két különböző dolog... persze vigyorgok én mint a tejbetök, de lassan már magyarul meg sem szólalhatsz... a szlovákok már törvénybe iktatták... Csángóknál Pusztinán 2400 lakosból 6-8 db román van és a pap a misét románul tartja... na és akkor élj nyitott szívvel, mikor még az anyanyelveden sem beszélhetsz..... KRYONt imádom egyébként, de Ő nem én vagyok, mert én egy hős vagyok, mert testetöltöttem és itt vagyok mint teremtő, ő meg csak a tanácsokat osztogatja :)))))))))))))))) érted a különbséget??? Drága Mihalyela! Az ERŐ az élethez pont attól jött hozzám, hogy elkezdtem harcolni az életbenmaradásért TANULÁSSAL, a múlt megismerésével... KRYON ezt nem értheti, hisz sosem volt ember és azt tanítja, hogy van kiválasztott istenben, de ez is hazugság... mindannyian istenből vagyunk, csak míg az egyiktől mindent ellopnak a paraziták, még a múltjának az ismeretét is... azok a szerencsétlenek nem értik, hogy miért megy tönkre az élet a bolygón... a MARS bolygó is lakott bolygó volt...
KRYON nagyon téved, hogy el kell engedni a múltat, pontosan az tart meg !!!
KRYON mit gondolsz melyik oldalon áll??? Őt nem fogja érinteni ha összeszakad a Föld-mátrixa... őneki nincs teste... ő megint csak a beszélők csoportjába tartozik... nem hiszek KRYONnak, tudod kiben hiszek : magamban, a saját teremtő képességemben,... dolgozom reggel 6-tól éjfélig és közben tanulok és tanítok, de megteremtem magamnak azt, amire szükségem van... és remélem meglesz az a 144.000 tudatosodott lélek, akik túlsegítik a Földet a Nibiru bolygóval való találkozáson.... sok szeretettel Anna Mária

Mihalyela képe

Szia Anna Mária!
Én csak Mag-amnak hiszek, az Isteni részemnek!!!!!!!!
Üdv
Mihalyela

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Szia Poli !
Elmondanám, de csak Neked, hogy ha a magyar, a saját fajtája HAZÁJÁBAN, magyarként élhetne, mint ember, mint a Létező ide született inkarnációja és nem azt a sok "tetű, parazitát" akik a fejlődés útján még ott tartanak, hogy az én energiámból és munkámból élnek, ... nos ha nem ezeket kellene nap-mint nap hallgatni és eltűrni és emelgetni a sok szerencsétlenjét és tanítgatni őket a magam példájával.. akkor lehet, hogy az általad mondott düh, sérelem kevesebb lenne a mag-nép tagjaiban... de hát miből meríthetnék erőt??? belőled ? akit nem emel a magyar oldalak rezgése? belőled én sem veszek erőt magamhoz, mert Te megint csak lehúzol... azt írtam fel, akinek hasznára van... és ha neked nincs hasznodra, akkor miért tettél hozzászóllást?
szóval ha Neked nem tetszett a hozzászólásom a témához, megmondom miért írtál ide... ENERGIÁT LOPNI :))) és akkor kinek az oldalán vagy? hát nem az enyémen, az tuti :)))))
Kedves Poli! Én energiát a múltam igaz ismeretéből veszek, hogy tudom azt, hogy nem egy parazita, energiavámpír volt az ősöm, hanem kétkezi munkás ember, akitől mindíg lehetett TANULNI a lehúzó, fölényeskedő és a tanulás ösvényén járó fiatal lelkeknek.
A mag-néptől lehetett tanulni, ne gyere oda, ahol nem érzel emelést,
nem kötelező, miért is vagy itt? Te nem vagy "magyar" csak magyarul beszélsz éppen? Megnyitom a SZÍVEM és befogadok minden jöttmentet, van benne hely, de ŐK legyenek olyanok mint én és DOLGOZZANAK meg a mindennapi kenyerükért, ne az én munkám gyümölcséből éljenek... ma már ott tartunk, hogy mindenért adót fizetünk, csak azért, hogy a beáramlóknak legyen megélhetésük, mert a szájtépésen kívül máshoz nem fűlik a foguk... és akkor még a szemembe röhögnek a drágák :))) különben meg nem értetted meg az üzenetben rejlő lényeget... 2012 jelentőségét, hogy miért akasztották fel az embert a keresztre István király idejétől... ennyi a reakcióm, üdv Anna

Jogina képe

Ez a bejegyzésed szerint ne haragudj, de szerintem te sem érted! Nagyon nem!!!
Ezzel az írással az én érzésem szerint nem Poli üzenetére reagáltál, hanem a magadban lévő érzések törtek fel.
Poli nem ezzel az energiával írt, mint Te! És szerintem pont erre utalt, ami most kitört belőled.
Senki nem tud tőlünk energiát lopni, ha nem hagyjuk. Nem ő lopta tőled, ezt Te csináltad magaddal.
Te is voltál a fejlődésnek annak a fokán, ahogyan mindannyian és lehet, h leszünk is még.
Honnan tudod, h annak a "parazitának" éppen milyen fejlődési folyamata van, sok minden sokszor nem az ami látszik. Honnan tudod, h ki mennyire idős, vagy fiatal lélek?
Felelőtlenség azt állítania bárkinek is saját magáról, vagy akár ki másról, h nem ment bele játszmákba, ahol energia "lopás" történt!

Mihalyela képe

Igen , erről mondtunk mi Polival!!!!!!!!!!!

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Szia Jogina!
Radiesztéziáról, mérésekről biztos hallottál... nos, meg lehet mérni mindenkit, hogy ki hol tart... ki hogyan gondolkozik... ki van harmóniában Föld-anyával a SZERETETTEL... nem ismertelek benneteket, nincs bennem semmilyen kialakult kép Rólatok, de amikor valaki "magyarok" -kat kioktatja, hogy így meg úgy, és ő nem töltekezik azokból az energiákból, hát... ne is haragudj, de megmértem... és energiát lopni lehet, tévedés azt hinni, hogy nem csapolható, hisz minden ami van, az energiából van... lehet az, hogy én teremtettem ide magamnak azt a bejegyzést, hogy reagálhassak rá... hiszen minden bennem játszódik le... igazából magamban játszok az energiákkal, nem ??? így gondoltad? mert akkor helyesen gondoltad, de ne húzza le senki a "magyar" oldalakat, akik már értenek dolgokat és vibrál körülöttük a levegő, mert tudják, hogy élet-halál kérdés van.... igazad van biztos mindenben... ha már így válaszoltál a másnak adott válaszomra... akkor Téged is megteremtettelek magamnak :))) hogy levelezgethessek magammal :))) 1009 éve lopják az energiát azok, akik keresztre feszítették az embert. Igen is lehet energiát lopni.... mint energiagyógyász, ha én rágondolok egy 100 km-re lévő lélegeztetőgép alatt lévő betegre, az képes venni az energiámat és lejön a lélegeztető gép alól (feltámad :))) 1009 éve emlegetjük a zsidókat a templomainkban, pedig a zsidók nem ismerik el Jézust zsidó származásúnak. Akkor vajon miért emlegetjük őket? Hisz energiából van minden ami van... oda hívják az energiát.?.. szál univerzumban élünk, ha egy UFO van kint egy zöld nagyfejű és nagyszemű előtted, akkor lecsapolja a TE energiáidat... igen bizony, ez egy működő dolog.. a fejlődési folyamatban is egyet értek, de MOST 2012 jön és már látni a NIBIRU bolygót, már nincs idő a cicizésre... különben meg nem kell megvédenie senkinek Polit, szerintem tud Ő is szólni önmagáért (én szeretem Polit is, mert Ő is bennem van) de MOST, ahogy KRYON mondaná, MOST kell élni és a FÖLD a SZERETET iskolája, ha én Magyarországon magyarnak születtem, ne fikázza senki itt a magyarokat, hogy nem lehet belőlük erőt meríteni, mert én itthon vagyok ....
elvettek már annyi területet Trianonnal és most azok még az anyanyelvükön sem szólhatnak az elcsatolt területeken, hadd érezzem már jól magam ezen a kis területen, ami még megvan ebből az egész bolygóból, mert bizony a TAMANA kutatása bizonyítja, hogy mindenhol vannak a hegyeink és a folyóink magyar nevekkel elnevezve és az egész Földön magyarul beszéltek....
Ha nincs energia lopás, miért van kifeszítve az ember szerinted? Hogy féljünk? Na-ná, hogy van energia lopás, erre megy ki minden... majd megérted. 12 csakrája van az embereknek, tudom mérni kinek mennyi van nyitva, Neked kedves 9, úgy hogy nem fogom elvárni Tőled, hogy egyetérts velem, de azért megtisztelő, hogy kiálltál más mellet. Amit Te éreztél
az Ő hozzászólásából, azt nem én éreztem. Szeretettel ölellek Anna Mária

Jogina képe

Természetesen hallottam már a radiesztéziáról és használom is és azt is tudom, h az elmével nagyban lehet befolyásolni eme eszközök mérési eredményeit, mint bármi mást is.
Teljes mértékben értem azt, amiről írsz és sajna sok minden így van. Csak a megoldás nem mások ellen fordulás, és senki sem különb, attól, h ennek vagy annak született, mert amíg mi másokat magunknál kevesebbnek, vagy többnek gondolunk addig ugyanazt tesszük, mint aki fölött ítélkezünk. Sajnos nagyon sokan csak a Magyarságot hirdetik, h többek vagyunk másnál, pedig nem így van, csak a feladat más. Az én nézőpontom szerint nem a magyarság ad célt az életünknek, hanem a feladat, amit vele hoztunk. Az egység megteremtése, a szeretet megélése, a megbocsátás az összefogás, a mások nagyrabecsülése, a harmónia, a béke megteremtése,stb.stb. Teljes mértékben tisztában vagy azzal, h mit miért kapunk, mint egyén, mint nép? Minden ok okozat. Amíg nem ismered senki múltját teljes egészében nem ítélkezhetsz felette.(amúgy sem) Azok akik bevállalták értünk, h "pl rosszat" tesznek velünk, azért, h erősödhessünk, tanulhassunk, nem tudhatod, h mekkora belső lelki vajúdást, vagy milyen karmát vettek ezzel magukra. (Lehet, h éppen te is tettél ilyet, mindig megtapasztaljuk mindkét oldalt, ahhoz, h megtalálhassuk az arany középutat)Senki nem az ellenségünk, csak addig amíg azt gondoljuk róluk. Nem ítélkezni kell felettük, hanem segíteni nekik kijönni ebből az állapotból, pont ez a magyarság feladata. Akkor ott fog lebegni a Jóisten áldása felettünk, amikor a legnagyobbnak hitt ellenségünkön tudunk segíteni és hidd el ezt is tapasztalatból mondom. Ma már nagyra tudom becsülni azt az embert, aki kb 10 éve még a fejemen állt az egyik lábával és a másikkal meg a fejemet rugdosta. Tiszta szívből szeretettel tudok neki segíteni abban, h ő is jobban legyen, mert már tudom, h csak tette a dolgát. Kaptam is mindezért áldást.
Még a düh és a sérelem munkálkodik benned a magyarságot ért támadások miatt. Már régen nem erről szól a magyarság, pont ezek a sérelmek mutatják meg, mert mindezek ellenére nem tudtak bennünket elpusztítani, csak még erősebbek lettünk. Már az a feladat, h felül emelkedjünk ezeken és megmutassuk a világnak, ha szeretet van mindenek felett. A szív általi szeretet nem válogat, nem minősít, nem áll bosszút, nem sajolja a múltat. Hanem csak kiárad.
Ebben is egyet tudok veled érteni, h vannak ufok, sőt mi több tapasztaltam is őket, nem éppen a legkellemesebb dolog, mikor ledugnak egy csövet a gerinceden, és a tudásodat keresik vagy éppen egy antennát dugnak a szív csakrádba, vagy egy csövön keresztül félelem energiát nyomnak a gyomrodba, vagy elzárják a szívcsakrádat és azon vannak meglepődve, h akkor mégis hol jön be a szeretet energia. Nem ők vitték tőlem az energiát, én adtam nekik a félelmemmel. Viszont a félelmmel, ami a legjobban az ismeretlentől való félelem, volt így tudtam szembe nézni és feloszlatni. Akkor most rosszat tettek velem az ufok vagy nem?! Volt pár kellemetlen éjszakám és nappalom miattuk. De semmi harag nincs bennem irányukba, mert ugye a mindenségben minden van, azért nem haragudhatunk rájuk, hiszen egy gondolat megteremtette őket. Az, h az én életemben is megjelentek az az én felelősségem.

Nem is várom el tőled, h egyet érts velem.Mivel ha akarnánk sem tudnánk egy nézőponton lenni, mert az képtelenség, mert ha ugyanazt a képet néznénk mindketten, akkor sem ugyanonnan nézzük és így nem is láthatjuk ugyanazt. Én csak elfogadni tudom, h te úgy látod a világodat, ahogyan, én pedig el tudom mondani, h hogyan látom én az enyémet, te pedig azt veszed el belőle, ami neked jól esik.
Szerintem pl. jóval több csakrája van egy egy embernek, mint 12, szerintem olyan nincs, h csukva vagy nyitva, vagy jobban működik vagy kevésbé, attól függően, h ki éppen milyen állapotban van. És ha neked pl. valamelyik adott helyzetben jobban működik, mint az enyém, azt is tisztelettel elfogadom. Ettől sem több sem kevesebb nem vagy a számomra. Nem kértem, h mérd meg a csakráimat, de köszönettel veszem, h megtetted, igaz saját magammal tisztában vagyok, h éppen mi miért hogyan működik. Jelenleg éppen egy nagyon mélyre elraktározott félelmet próbálok előkotorni a tudatalattimból, ami erőteljesen blokkol. Pont ezzel a félelmemmel egy elég erőteljes energiát rántottam magamhoz az asztrális síkról. Még fotó is készült róla, mielőtt ide került hozzám. Azon amin keresztül mentem e miatt azon sem csodálkoznék, ha az összes csakrám blokkolódott volna, mert a fiziaki testem elég hosszú időre szinte a teljes bénultság állapotába került. Hang sem jött ki a számon, csak belülről őrjöngtem. Mégsem szidok senkit, sőt nagyon hálás vagyok, mert ezen is túl vagyok és van egy újabb állomás, h mivel kell még dolgoznom.

Sajnos Jézus életéből is csak a kereszt maradt meg. Pedig nem ez volt a tanítása, nekem, hanem az, h földi emberként is el lehet jutni a Krisztus tudathoz. Egyszerű emberként is avatárrá lehet válni. Meg lehet élni a szent párkapcsolatot. Meg lehet bocsátani annak, aki keresztre feszít. Még akkor is, ha azon a kereszten nem halt meg Jézus, hanem csak leállította az életfunkcióit, majd 3 nap múlva vissza állította azt. A tudat teremtő erejét is megmutatta a szándék által. Szerinted Jézus hagyta volna, h keresztre feszítsék, ha ezzel nem tudja, h mi következik? Ha másképp kellett volna lennie?

Nem álltam ki senki mellett, csak a véleményemet írtam le.

A félelem megtapasztalása is ugyanolyan tapasztalás, mint az jókedvé. Mindkettő ugyanolyan illúzió. Ha alszol és jót álmodsz vajon elkezdesz e felébredni? Vagy a rémálom ijeszt e hamarabb fel? Ha nincs ez a sok félelem valaha elegünk lesz e a szendergésből? Akarunk e felébredni?
Kinek lehet az ember hálásabb, aki hagyja, h szenderegjen? Vagy aki az ébredésre ösztönzi?

Értem, tudom miről beszélsz, volt idő, mikor engem is feldühített ez az egész, még nem értem teljesen, h mi miért van, de már kezdem "kapisgálni". Szeretettel, elfogadással, megértéssel, nagyrabecsüléssel többre megyünk, mint támadással. Ha mindezt az "ellenségeinkkel" tesszük akkor válunk igazán azokká, akik teljesítették erre az életre vállalt feladatukat.

Van egy jó barátnőmnek egy jó mondata: Szeretek én mindenkit feltétel nélkül, egészen addig, amíg be nem szól.
Ezen is jót szoktunk nevetni:):):)

Szeretettel ölellek

johanna képe

""Ez a bejegyzésed szerint ne haragudj, de szerintem te sem érted! Nagyon nem!!!""
Ugye nem ettől arany?

Mivel másodszor írtad le, hogy "paraziták", megkérdezem, hogy tényleg "barátságos, befogadó nép" lennénk?
Büszke vagy a Nobel-díjakra? Felhívom figyelmed, hogy Nobel-díjasaink egy része a "parazita" fajhoz tartozott!

Vagy többet olvassál, vagy kevesebbet!
De semmiképpen se magyar oldalakat, - ahogy Poli is mondja- .

Szia Zazsababa!
Parazita az, aki másokból akar élni, aki lusta dolgozni a betevőért, aki csak mondja a magáét... ez független attól, hogy milyen a bőre szine, milyen fajban jött a világra, vagy a Föld mely részén él vagy mi az országának a neve. A parazita, az élősködő, a méh családban a here.
Az, hogy Te mit gondolsz mögé, az meg a Te dolgod :))) üdv Anna Mária

amarana képe

Brüüüüü...., há taz úgy van, hogy *par....* vagy nem,....... ha és egyáltalán azért olyan találékony a magyar , mert a nyelvünk oly nagyszerű( 64%-ban egyedülálóan tartalmaz etimonokat) , hogy aki azt beszéli , a kreatív agyféltekéjét stimulálja!!!!
Ezért a sok Nóbel díjjas, és egyáltalán a sok feltaláló,....az meg megint egy kérdés, hogy kik és miért nem engedik megvalósítani!!!!

Még valami azé izgat egy ideje,..... hamár ennyire *magyarok vagyunk * , hogy a világ is figyel ránk,.... miért is kell nekünk akkor külfüldi csatornázások útmutatásait követni???

Az Árpádház 22 Szentet adott a világnak,...jó most mondhatjátok, hogy régi energiás,.......egyáltalán mi van most itt? Én vállalom,....most megakadtam!!

Aha képe

Sziasztok!

Úgy éreztem -ha már szóba került a régi energia- akkor elmondom én is a véleményemet.
Itt a vita eléggé RÉGI ENERGIÁS lett, mivel a hozzászólók egy része igyekezett meggyőzni a másikat a maga igazáról, és ilyen volt Echnic néhány blogbejegyzésére kialakult 'hozzászólás' is :)

Elmondhatom, hogy magyarnak születtem, de elsősorban embernek érzem magam, a magyarság inkább a körülményeimet határozza meg. Korábbi életeimben voltam már indián, pap, stb. de akkor is ember voltam.
Nem jobb vagy rosszabb. Más körülmények között éltem, más energiák hatottak rám. Más tapasztalatokat szereztem. A test elhagyása után azokból nem vihettem át a másik oldalra semmit, mivel azok csak az időben léteztek, talán csak bizonyos erőket, amik akkor keletkeznek, amikor sikerül önmagamban megnyernem valamit (pl.: leszokni a dohányzásról :) )

A mostani kihívások, hogy a megrögzött szokásaimat elengedjem, amiről azt hiszem, hogy természetes és azt hiszem, hogy ez többünkkel is így van.
Ezért írtam, hogy a jelenlegi vita inkább régi energiás.

OM SHANTI

Aha

amarana képe

HÁT EZ AZÉRT ÉRDEKES, HOGY SZÜRKE LETT A HOZZÁSZÓLÁSOM,..... MONDVÁN, HOGY A VÁLASZ TÚLSÁGOSAN ELTÉR A TÁRGYTÓL.......... a címe Táltosok, István és ***** mindenki igazsága * !!!
:))))))))))))))))))))) az enyém most ez volt és kösz a segitséget eképpen, hisz azt írtam, hogy vállalom, hogy most megakadtam!! Hát ennyit erről!!

Valóban , .................nesze neked igazság!!

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Szia amarana!
ki dönti el, hogy szürke lesz-e a hozzászólás ? gép vagy ember ? a szavak azonossága a témában, vagy kimondtad a saját igazságodat?
István király idejében elvették a magyar nép ősi hitét.
KRYON aki kivezette a zsidó népet Egyiptomból és azzal biztatta meg őket, hogy ők, mármint a zsidók a kiválasztottak... és KRYON a szellem magát Istenként propagálja.... MOST ide jött és elmondta, hogy legyetek vidámak és felejtsétek már el azt a fránya múltat :))))))))))))) valahol rátapintottál kedves a lényegre.... miért kell nekünk nyugatról importált szellemi útmutatás, mikor minden kúltúra alapja a "magyar kultúrából" alakult ki ???,, IGEN, szóval ezt nem akarják, hogy kiderüljön, hogy 1009 éves lenne állítólag a történelmi egyház István király óta.... ennyi idősnek tartják a Magyar nép történetét,,... és akkor mihez is ragaszkodott Koppány ? milyen 6.000 éves rege és mondavilágot énekelt a falvakat járva a megvakított TÁLTOS az Éneklő Vazul ???
Hány éves a magyar nép története? 1009 István óta vagy sokkal régebbi ? A Szlovákok most alapítottak országot maguknak, a mi kettőskeresztünk lett a jelképük, mert adni csak az tud, akinek van.... és elvenni is attól lehet, akinek van.... nem tudtak a szlovákok is egy új jelképet kitalálni maguknak? nem hát.... miért nem ????... mert nincs annyi eszük :))))))))) na és aki törli itt mások igazságát TÁLTOS témában és István király témában és mindenki igazsága témában.... töröld ki (az orrod és a se... azt is :))))))))) puszi, jó volt az észrevételed szia Ani

amarana képe

Szia Ani!

Kicsi hosszú leszek, én is mint fentebb Anisha fejtegetek, gondolkodom, kérdezek...............?

Kb. egy évvel ezelött egy Fehérvári úti csatornázásuk alkalmával, Antit kérdezgettem, ...egyik válasza ez volt , hogy " 2012 után jön el a magyarok feladata" ! Azóta is birizgál ez a mondata, mit is jelenthet?....mert olyan magasztosnak, különlegesnek tünt. Ugyanakkor ha ilyen nagy és figyelemre méltó multtal rendelkezünk és ahogyan Anisha is több helyen cikkelt a magyarságról, hogy mit jelent számára /mindent/ és mi a feladatunk , kérdezem, nincs magyar módra "újenergia? ....hamár annyiszor föl van emlegetve?

Ha ránk figyel a világ, és feladatunk a tanítás és gyógyítás........( megjegyzem mindenütt a világon mindenki tanít és gyógyít)....s ha kicsit figyeltek , mily sokan hoztak be külföldről különböző gyógy technikákat, tanokat ! és ezzel nem azt szeretném kifejezni, hogy ezekkel nem értek el eredményeket, esetleg fölöslegesek voltak!
Kérdezem , ha feladata a tanítás és gyógyítás a magyarnak , mit tanítson, hogyan gyógyítson akkor természetesen magyar módra. Vagy akkor nekünk nincs is ilyen? Mindenhonnan hozott tanításokkal , gyógymódokkal kell ezt tenni?...milyen céllal, szándékkal érkeznek ezek az újabbnál újabbak , egy kicsit ellehet gondolkodni rajta........... Hol vannak a hagyományaink? vagy akkor magyarkodunk? milyen idétlen, ízléstelen szó!! Olyat soha nem hallani, hogy amerikaiskodás ( kitörik a nyelvem), angolkodás, oroszkodás.....stb....és kérdem : a táltosok, a tudó , javas emberek magyarkodtak? vagy csak * élték - tették a lelkük jóságának üzenetét.

Szőke Lajostól idézek:

SZERETNE ÖN A JÖVŐ TANÍTÓJA LENNI?

Amennyiben igen, akkor sajnos még el kell hagynia a becsvágyat, annak járulékaival együtt."

http://www.szokelajos.extra.hu/lapok/magyarsag_eselyei_veszelyei.php

Ugyanakkor fent ezt olvassuk Anishától :
"Mind tudjuk, hogy mit vállaltunk, legalábbis lélek szinten tudjuk.

Krisztusi sorsot vállaltunk. Felvetődik a kérdés, hogy miért is volt erre szükség, hogy egy egész nép, és ráadásul az a nép amely Jézus Krisztus valódi hitén volt vállalja ezt a sorsot?

Mert be kellett vinni a krisztusi magot az elferdült egyházba. Mi a MAG népe vagyunk."....(remélem nem magyarkodunk (pfujj)... )

..mit is jelent ez? a krisztusi mag ? Mit is tanított Krisztus UrunK?
a magyar miért is jelent lélek minőséget? miért is érettségizni jött lelki minőségéből, ki magyarnak született?

Ismét csak idézni tudom Szőke Lajost:

"Éppen ezért szükséges áttekintenünk, hogy nekünk, MAGYAROKNAK, mi dolgunk a Földön.

Fontos tudatosítanunk, hogy Feladatunkhoz segítségül kaptuk a Földanya Szívközpontját, a Kárpát - medencét, s a világ legősibb nyelv - elemeit tartalmazó gyönyörű nyelvet, amely emberemlékezet óta fénylő, megronthatatlan Egykristályként, sértetlenül ragyog a népek zűrzavarában.

A magyarság súlyos pecséttel jött a Földre, melynek lényege „csak fizikai szinten" nem magyarázható:

Amennyiben a tudást és jólétet magunk számára igyekszünk biztosítani és gyarapodásunk öncélúvá válik; újra és újra elenyészik a kultúránk.

Mert a világban elsőként itt kellene, hogy megszólaljon a Lelkiismeret Hangja.

Ehhez a Változáshoz az Isten-fogalmunkat és Isten-kapcsolatunkat is át kell értékelnünk: VELE, ÁLTALA és ÉRTE!

A LELKISÉG-ben LELKI TARTÁST tanító nép feladata nem az, hogy saját Hitét és világnézetét ráerőltesse másokra, hanem az, hogy másokat hozzásegítsen ahhoz, hogy a saját Hitüket önmagukban felleljék...........Mert a Váltás bennem kell, hogy megtörténjék, nem pedig külsőségekben.

MAGYAR-nak tehát az a Lélek születik, aki már képes önmagát felajánlani, képes Tanítóvá válni.

A magyar embert nem a Sors veri.

A magyar ember lelke érettségizik.

Olykor szükséges vizsgázni. A magyar ember ezért született a Földre. Odaadásból, Felajánlásból kellene vizsgáznia.

MAGYAR-nak lenni tehát: a Lélek állapota, Hitvallás.

S ha ehelyett gyűjt, kapar, irigykedik, neheztel, fél vagy gyűlöl, számára ez már kudarc.

A magyar: a Magasabbrendű ÉN-t jött építeni az EGO erejében.

A MAGYAR: transzformálódó Lelkiség: vagy VAN, vagy NINCS.

A magyarság, saját közegében; a Lelkiségben uralkodni lenne képes, s ezért neki intuitive és felfedezések terén is több adatott. (Egyébre alig alkalmas). Magyar-nak lenni: ESÉLY, amennyiben élünk vele.

Jelenleg a magyarság zöme kábult állapotban, valamiféle félkómában leledzik, mert nem a saját közegében igyekszik kapaszkodóra lelni.

MAGYAR-nak lenni: nem testi, biológiai, társadalmi, evolúciós küzdés, hanem vizsgalehetőség LÉLEK-ben, LELKISÉG-ben.

Mert lehet valamely nép rendszerető,

törvénytisztelő,

kötelességtudó,

harcias, sőt:

kiválasztott, stb.

De előbb-utóbb el kell jutnia oda, hogy önmagát képes legyen Felajánlani.

Ez a MAGYAR, ebben áll a MAGYAR-ságunk.

Krisztusi Út ez, Ő is ezt tette.

A MAGYAR: Aki az EGYISTENHITŰ, ÉRDEK NÉLKÜLI KRISZTUSI SZERETET KÖVETŐJE ÉS MEGVALÓSÍTÓJA. Akkor is MAGYAR, ha nem itt él, nem a mi nyelvünket beszéli, s ha a bőre színe más."

Aha szia!

Lehet ezen dekázgatni, hogy ki mikor milyen energiás..............bírkózunk? ,....kapukat nyitogatunk ?...elgondolkodtatunk ,.......szerintem jó szolgálatot teszünk , hisz JÓ tanítóvá kell válnunk.

"..........A JÓ Tanító feladata az oktatás, szoktatás és a példaadás, és tudnunk kell , hogy a Vízözön után az EGO Erejét kaptuk ajándékba!.

A rossz tanító mindenben önmagának igyekszik emléket állítani. A jó Tanítónak kopott a nadrágja, lyukas a zsebe, de ha elenyészik, áldásba foglalják a nevét.
Itt, az Anyag világában a Fényt képviselhette a több, mint 50 000 éves Egyistenhitű, Érdek Nélküli Szeretetvallásunk, majd a Fokos Szövetsége, illetve 6800-7000 éve a Vízözönt követően a Sumér-magyar Kötelességrend, az Árnyékot pedig az azóta, Mammonnal kierőszakolt és hitelesített Jogrend.

Helyzetünk azonban – minden látszat ellenére – mégsem ettől függ, hanem aszerint alakul, hogy amíg élünk, mi módon éljük meg a Pillanatokat; milyen lelkülettel, érzelmi töltéssel és gondolatokkal oldjuk meg a mindennapjaink ezernyi apró problémáját, a Gondviselés kihívásait.

http://www.szokelajos.extra.hu/lapok/magyarsag_eselyei_veszelyei.php

Szia amarana!!!
Látom te is hajnalban keltél :))) az eddigi tanulmányaim és az A R V I S U R A szerint is a HUN nép által elhagyott tudásokat hozzák most utánnunk :))) pl: a kínaiak, ma is tanítják az iskoláikban, hogy az írásukat a Hunoktól kapták.. a kínaiak, ma is elismerik azt, hogy a gyógynövények ismeretét a Hunoktól kapták, (a Kínai nagyfalat is a Hunok támadásai miatt építették.. tudtátok?) ......, csakhogy ők meg is őrizték, ott nem gyujtották fel a zsidók, mint az Alexandriai könyvtárat Egyiptomban... és azok a gyógyító technikák, amiket most megint csak külföldinek mondanak, azért hozhatták utánnunk, hogy emlékezzünk... és emlékszünk??? na, ná.... ott van a zsigereinkben (mint a lovaglás tudománya:))) minden tudás bennünk van, csak emlékeztetnek rá,
nem vagyunk mi áldozati bárányok az Úr oltárán... mi már elértünk a szellemfejlődés annak a szintjére, hogy magyarnak vallhatjuk magunkat... akik nem mások nyakán élősködésből élünk, hanem megtermeljük a betevőnket :)))) nem győzöm eleget hangoztatni, hogy mi egy dolgos és szorgalmas nép vagyunk, azért jön ide mindegyik...
tanulmányoztam a szellem fejlődését... és ez az utolsó állomása... amikorra eléred azt a lélekminőséget, hogy bátran kimered jelenteni, hogy MAGYAR VAGYOK.... és ne jöjjön nekem Tóbiás sem avval, hogy ne legyünk nacionalisták, mert mit is jelent az? hogy azt mondják nekem a munkaalkalmasságin, hogy annyira nagy a vezetői késszégem, hogy 42 évesen alakmatlannak minősítenek? vagy nem kapok munkát mert a felsőfokú végzettség már sok nekik? másodrendű állampolgár lettem a saját fajtám hazájában? és majd kezdődik az atv-n valami, hogy szokjuk a beáramló idegeneket, mert jönnek ide a Kárpátok közé, azt hiszik itt túlélik a Nibiru érkezését, csak éppen arra nem számítanak, hogy pont nincsenek olyan magas rezgés-szinten még, hogy itt élhessenek, hisz azért születtek más helyre, mert azt akarták megtapasztalni... és ha ide jönnek, már építik nekik a házakat, a lakótepeket, akkor nekem már a levegőért is adót kell fizessek, hogy ezek a betelepülők az én hazámban jól érezzék magukat? Öszintén megmondom, öngyilkosság nekik ide jönni, mert nem itt van a helyük. Én nem örülök nekik, és pont ettől leszek nacionalista, hogy az én hazámban, hozzám mérjék a munkaalkalmasságit, ne a gyütt-mentekhez... érthető vagyok? ha nem értitek, az sem baj, megbocsátok én mindenkinek, de nem áldozatnak születtem, hanem hogy jól érezzem magam a saját fajtám hazájában. EZ AZ ORSZÁG nem a zsidóknak van kitalálva, mert ők itt elpusztulnak, nincsenek azon a lélek-rezgésen, EZ AZ ORSZÁG A MAGYAROKÉ. azt tanította, Kryon is, azok a lelkek akik zsidónak születtek meg, ők a ház alapjai... a 12 emeletes ház tetejére ha feljönnek, elszédülnek és kiesnek az emeletről... ennek a lélekfejlődésnek fokozatai vannak, hiába akarják majd elfogadtatni velem az idegen betelepülőket, MÁR MOST IS halnak meg rengetegen, mert nem bírják az itt lévő energiákat... magyarnak lenni, nem áldozatiság, ez egy LÉLEKMINŐSÉG, fokozatosan lehet eljutni idáig... gyógyítottam egy zsidó származású hölgyet, minden tudásomat és képességemet beleadtam, levettem a lélegeztetőgépről és kijutott szanatóriumba..mégis meghalt... azért mondom, mert tudom, hogy hiba nekik ide jönni, nem fogják bírni ezt az energiaszintet... mert minden ami van, energia....én is érettségire készülök :)))) a lelkem aggódik a bennem lévő lelkekért :))) olyan jó embernek lenni itt a Föld bolygón :))) én 1916 életemet élem, hogy eljutottam oda, hogy magyar lehetek, valamikor én is alul kezdtem, egész biztos, de nem születtem áldozatnak, én boldog embernek és szabadnak születtem, nincs joga elvenni tőlem egy parazitának sem.István király idejében özönlöttek be a római-katolikus papok. Hát ha én római valláson akarnék élni, akkor Olaszországba születek meg, nem? és hozták a zsidó-kereszténységet.... a Káin programot, hogy te bűnben születtél... anyukád, az, lehet, hogy bűnben született, de én szerelem gyümölcse vagyok :))) a Tórában tudjátok mi van nekik? milyen hiten nőlnek fel...hogy én goj lennék és nem vagyok az ember, mondja ezt ő énrám, aki ide akar költözni az én HAZÁMBA ez http://www.zetatalk3.com , már több bolygót tönkretettek, leírják magukról, hogy génmanipulációval készültek, nem minden eresztés lett jó, ezért még egymást is megölik... és ezek jöttek be István idejében... óriási hiba volt, István királyunk pedig zokoghatott, mert amit tett..... egy isteni színjáték része... istennek mindegy az, hogy most a Föld felfordul-e az Élet tengerén, vagy kibírja magát egyensúlyozni... van másik..., de nekem nem mindegy, mert én MOST vagyok itt testben..

fritzjames képe

Háát-ezzel a-Par.... jelzővel én óvatosabban bánnék!
Ha jólértem-amire írtad!
Ők a harmadik nép akik küldetéssel vannak most a földön-De erről sokan nemszívesen beszélnek!
Pedig ők is részei az"isteni"közösségnek-ahogy a többi nép is!
Mi a küldetésünktől semmivel sem vagyunk többek a többi népnél-legfeljebb most kicsit nehezebb-kicsit több a feladat!
De ettől még minden "ember-angyal" egyenlő a földön!--Jani

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Kedves Jani! Ismered a Yin-Yan jelet , biztos? Van benne fehér rész és fekete rész.
A fehér rész világít a SZERETETTŐL,
a fekete meg nem lát az ő sötétségétől.
Mindenki az istenből van... képzeld el, hogy egy virágnak a szirma a TE megtestesülésed itt a Földön... de a virágodnak a másik szirma az más dimenzióban és más minőségben él és egy következő dimenzióban is van belőled... el tudod képzelni? ... mindannyiunkban van, minden virágból ilyen és olyan megnyilvánulás.... nincs olyan, hogy harmadik nép, mert mindannyian az isten megnyilvánulásai vagyunk...
csak, teszed a csodát és munkádból élsz meg, vagy a másiktól lopod el... még a történelmét is... ennyi... nem értem, hogy miért kellene nekem ezeket a magamutogatókat eltürjem az én HAZÁMBAN, amikor már a szokásaimat is elveszik,
például most elmegyek szüretelni a rokonaimnak és azt mondja rám, hogy fekete munkát végzek... nekem a génjeimben van a segítés, de nem vagyok ostoba, hogy mindent eltűrjek... EZ itt AZ én HAZÁM a magyaroké, és aki fikázza a magyarokat, MIT KERES KÖZTÜNK ??? ennyi az észrevételem a parazita ingyenélő vámpírokról :)))))) üdv Anna

Nem több a feladat, csak le vagyunk maradva szerintem. Mert másokra mutogatunk és panaszkodunk.

A mag néptétől lehet tanulni. Ebben igazad van. Tanuljunk hát.

johanna képe

CSODÁLATOS!!!Igazi fénymunkások,csak gratulálni tudok!Méghogy kritikus tömeg?
Szeretném elolvasni!Ricsiiiiiiiiiiii!!!!!

Oda van írva: "A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható. Elég tetszésnyilvánítással helyreállítható."

VacskAnisha képe

Köszönöm!...mármint...amit elsőként Póli írt.
Ami aztán jött....hááát....
annyi jó dolgot írtatok...és annyi megközelítése a dolgoknak....és annyi igazság...
mindenki igazsága....
kár, hogy nem lehet mindet látni!

johanna képe

"egyenlőre nem vagyunk elegen...."
Drága Anna,ezt én is így érzem!

yan108 képe

AZ ÉN VILÁGOMBAN ELEGEN VAGYOK
TE A TE VILÁGODBAN ELEGEN VAGY
ÉS ŐK IS ELEGEN VANNAK AKIK A FÉNY HÍRNÖKEI

LEGYÜNK BÁTRAK TEREMTŐ IGÉNKKEL KIMONDANI ÉS MEGNYILVÁNÍTANI HOGY ELEGEN VAGYUNK!!!
HOGY A MOST ALVÓK ÉS ÉPPEN ÉBREDŐK IS ELEGEN LEGYENEK

FÉNYEGYSÉG VELETEK: YAN-CHI

johanna képe

Tudom yan-chi!Volt egy felgyorsult bolondos napom,melyben még 1 helyben is futottam!
Nem mentegetőzés csak megint elhullajtottam egy fátylat és olyannyira rezegtem minden sejtemben,hogy jött,aminek jönnie kellett!Ez hát a változás és olykor nagyon fájdalmas tud lenni mégis velem van,pedig nagyon haza vágytam.Nagyon-nagyon és elfáradtam és nehéz voltam.......és talán nem ide tartozik,de neked írtam,itt és most!
Szeretlek:yo-hanna

yan108 képe

Tudjátok Istennők !
Ti nap, mint eljárjátok a 7 fátyol táncát, és azt most komolyan mondom a 7. állapot már nem fog fájni, AZ gyönyörű lesz. Csak azt nem tudom, hogy miért a 6.-nál szakítják meg mindig a filmet, talán azért, nehogy elveszítsük a fejünket.
Szóval, ahogy mondani szoktam az Istennők ezekben az időkben duplán dolgoznak, hát még a magyar Istennők, mert a hely szellemisége és geológiája dupla vonzásban van, ezért intenzívebbek a bánatok, de az örömök is. Na és a fejvesztésről annyit, hogy Kryon mester beszélye susog a fülembe: ne gondolkodj úgy, mint egy ember!

Javaslom ezen a gyönyörű napon, mind itt jelenlévő fényhozók: LÉLEGEZZÜK ÖSSZE EGYMÁST, AZTÁN ENGEDJÜK KI A VILÁGNAK AZ ÖSSZEFÉNYESEDÉSÜNKET!
EZ A NAGY ESPAVO ÖSSZELÉLEGZÉS
NEM MARAD VÁLASZ NÉLKÜL
Ma a 999-es ciklus Istennői áradása Van, és Beteljesítő Nap....
ÉS EZ NAGYON IS IDE TARTOZIK
ÉS EZ ÚGY VAN

FÉNYEGYSÉG VELETEK: YAN

Mihalyela képe

Wau, ez gyönyörű IGAZSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÖSZÖNÖM Yan :-)))
Szeretettel
Mihalyela

johanna képe

MEGKÉRHETLEK BENNETEKET,HOGY NE SZÜRKÍTSETEK TOVÁBB?ALIG TUDOM ELOLVASNI!MINDENKI VÉLEMÉNYÉT ELOLVASNÁM ,MERT NEM BIZTOS,HOGY SZÁMOMRA MINDEN ARANY ,AMI FÉNYLIK!
Köszi

Jelöld ki vagy másold ki , én is azt szoktam....ez a mostani is hozzászólásom is érdemel egy szürkét ....bocsi

johanna képe

nem

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Táltos vagyok, nőben :))) ennek a neve "ARANYASSZONY".
csupán 6 db bejegyzésemet szürkítették el, akik nem érték még el a Táltos szellemszintet és képtelenek felfogni a gondolataimat.
Én itthon vagyok MAGYARORSZÁGON és teszem a csodáimat mint Jézus, gyógyítok, tanítok és a természeti csapásoktól védem az általam lakott területet....
Ti, akik kiszürkítitek a véleményem, a hozzászóllásom, Ti mit tesztek a "MAGYARSÁG minősége" érdekében ??? :)))))))))))))))
ugyan már, gyerekek..... ugyan abban a vitorlásban utazunk mindannyian az ÉLET TENGERÉN. A vitorlásunkból 1009 éve István király idejében kivették a tőkesúlyt, a múltunk ismeretét. Jön most a Nibiru bolygó, az Orosz http://www.youtube.com/watch?v=f40sBExWteY és Olasz TV már bemondta, hogy látni.... a vákum, amit a Nibiru elhaladása okoz, mindannyiunk életét veszélyezteti....
körülbelül ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor személygépkocsival mész az autópályán és elhúz melletted egy kamion.... érzed a kamion által okozott vákumot ? húzóerőt ????
.... nos a Nibiru bolygó felemelheti a tengereket annyira, hogy lakott területek kerülhetnek víz alá, mint NOÉ idejében.... Ti építitek már a bárkátokat, hogy túléljétek? Vagy ott tartotok még csak, hogy leszürkítitek a másik véleményét, hozzászólását..... mert olyan kurva nagy sötétség van a fejedben, hogy nem látsz el az orrodig sem ????? :)))))))))))))
..... muszály nyomatékot adni a dolognak, hogy érezd meg, mennyire sötét vagy !!! Te , aki leszürkíted az információt, ami az életedbe fog kerülni... ! elpusztulsz, mert sötét vagy, sötétség van a fejedben, nem engeded be a "fényt"... én hiába világítok Neked,.....:)))

NOÉnak volt 3 fia, az utolsó vízözönnél... mindannyian az ő leszármazottai vagyunk... tehát mindannyian testvérek vagyunk.... Noé egyik fia ágán lettek a dolgos és szorgalmas mag-nép tagjai (mondjuk ezek vagyunk mi itt a Kárpát-medencében)
NOÉ másik fiának voltak azok a gyerekeik, akik mentek rabolni Egyiptomba, mert lusták voltak megtermelni az élelmet magukna... ők még ma is lopásból élnek, ellopják az életed is...
NOÉ harmadik fiának lettek az utódai a többi emberek... a két viselkedési forma között...
döntsd el, melyik fiának vagy az utóda... egyedül rajtad áll, hogy példát mutatsz a szorgalmaddal, az értelmeddel,
vagy köcsögösködsz és a másik véleményét leszürkíted ??? ennyi eszed van, ez mind a tiéd, meg fogsz halni... mert buta maradsz...

Az előző életben szerzett energiákat magunkkal hozzuk, ezért van annyi levágott végtagú ember mostanában, mert az eddig eltelt 4 világkorszak alatt összeszedett energia, és egy esetleges háborús sérülés miatt MOST olyan nagy fájdalmai lettek a végtagjában, hogy újból elvágatta a lábát. Nekem Raziel arkangyal azt mondta, hogy 1916 alkalommal születtem a Földre és 825-ször vagyok női testben és a legtöbbször a LÉLEK szolgálatában, vagyis pap... és ilyesmi.... én sem gondoltam még 10 évvel ezelőtt, hogy ilyen irányú érdeklődésem lesz...
István király mikor engedett az idegen hittérítőknek és irtani kezdték a Táltos vallást, nem tudhatta annak szörnyű következményét.... most 2012-ben mindannyian elpusztulhatunk, ha nem lesz meg addig a 144.000 tudatosodott....
és itt is, a szürkék, ismétlem a "szürkék" átveszik az irányítást, hogy hozzásegítsenek a pusztuláshoz... amen: Anna

Szia Testvér!

Szerintem nem okoz gondot senkinek sem a szürkésitett szöveg.Sűt aszongya anáá jobban elolvassuk!

Sztem a az Aranyasszony egy fajta lelki minöséget képvisel:
Aki tudja testvér elfogadásban engedi a másiknak itélkezés nélkül a tudatlanságot is, mert ö még alszik.
Együttérzö és közben értékeli a benne élö Isteni Vagyok-ot ezáltal az ö benne élö Fényt ébreszted, megengedve hogy saját tempójának megfelelöen ébredjen, s ezzel a legnagyobb ajándékot adod néki emlékeztetöt Önmagára.
S mindez nem jelenti persze azt hogy mentesülne attól hogy mindenki Maga felelös lelki állapotáért.
S Minden Élet a Lélek szolgálatában Van.
S a különvalóság csupán illúzió! : - )
Szeretettel Tisztelve és Értékelve A Benned Élö Istent-Istennöt

johanna képe

Szia Anna.Nekem már segítettél és érzem is,hogy folyamatosan gyógyítasz és védesz és tanítasz!Bár a Magyarságról a történelemről igen kevés tudást halmoztam fel,ennek ellenére kibontakozik magától....és most,hogy ez elkezdődött bennem,még kevésbé szeretném is tudni mi volt.Mert bennem,magomban tör felszínre,emlékeztetve arra,hogy ki is vagyok.
Hétvégén életemben először ültem lóra,éreztem,hogy mindig is tudtam milyen érzés és nem lepett meg.A zsigereimben volt minden,áthatott.Először fogtam sámán dobot a kezemben a hideg futkosott rajtam s majdnem sírtam.Türelemmel kivárom ,míg megszólít mindaz,ami eddig mélyen elrejtettem.Azért nagyon szívesen olvasom mindenki írását a magyarságról,ártani biztos nem árt.
Ölellek:Anita

VacskAnisha képe

Az én tudásom szerint táltosnak születni kell. A táltos elnevezés nem határozza meg a nemet. Sámánnak, aranyasszonynak tanulni kell. Jó...jó...ez most igazából lényegtelen....csak...a pontosítás kedvéért...bocsi...:oD
Ami nekem furcsa Ani abban amit mondol, hogy hogy gondolod az emelkedést úgy, hogy akárkit is az ellenoldalra teszel? Ahogy olvastalak...amit a Nibiruról írtál...bevillant....hogy Jézus az ember megváltója....Magyar...a Földé....nem véletlen az a Krisztusi sors....
Tudod...nekem igen kevés "valódi" tudásom van. Mármint nem vagyok tanult, olvasott a témában olyan mértékben, ahogy azt egyesek elvárnák egy ilyen cikk megírásához. De....ezek a "bevillanások"...sokat segítettek....

Szia.

(OFF-be is nyomom annak)
Kissé messzemenő (különben "a stílus maga az ember") következtetésekre jutottál abból kiindulva, hogy valaki úgy gondolta és jelezte is, hogy a hozzászólásod külön oldalt érdemel. Ugyanis attól hogy egy hozzászólás túlságosan eltér a tárgytól (amit a nyitó bejegyzés határoz meg), még nem rossz, csak nincs a neki megfelelő helyen.

Látom a szürke színnek van egy erős negatív konnotációja.... Megfontolom hogy más színt használjak a tárgytól túlságosan eltérő, külön helyet érdemlő hozzászólások jelöléséhez. Mit javasolsz? Én most a fehérre gondolok szürke, de még olvasható betűkkel... csak hát a fehér az már az oldal gazdájának a színe. Melyik szín jelzi a leginkább, hogy másról van szó???

Valahogy szeretném segíteni azokat, akik egy beszélgetésből a releváns hozzászólásokat akarják elolvasni (hiszen azért nyitották meg az adott bejegyzést, oldalt, mert annak címe felkeltette az érdeklődésüket). Tehát ugorja át a szem, rögtön látszódjon, hogy mellékszál vagy elcsúszás. Úgy szeretném mindezt, hogy azért a tárgytól eltérő tartalmat is el lehessen olvasni. Lehet hogy csak kevésbé lesz szürke a háttér és picit sötétebb a szöveg. Az én monitoromon jól olvashatóak az 'off' hozzászólások, de ezek szerint nem mindenkién.

... tovább csiszoltam a kinézeten és a szövegen.
(/OFF)

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Drága Ricsike!!!
Táltos téma? István királysága? mindenki igazsága? MI az AMI nem FÉR bele?
10 éve tanulom a túlélést, a Földön, emberi testbe zárva... rájöttem hogyan tudjuk túlélni a NIBIRUval való találkozást: a TUDAT TÁGÍTÁSÁVAL... de ha Te drága tesókám lesatírozod az énáltalam beírtakat, abból senki nem fog tanulni, csinálhatod azt bármilyen színnel :))))) 10 éve kikaptam a munkakönyvem, amikor a gyerekem nagykorú és önnáló lett, mert túl okosnak találtak (hát addig is vezető voltam) és soknak találták az iskolai végzettségem(na, ez van) .. és én megtanultam túlélni úgy, hogy 30 kg-t lefogytam, csont és bőr voltam.. a saját fajtám hazájában másodrendű államporgár lettem , (most meg szeretnének beoltani, hogy még az se legyek -anyukájukat oltogassák, de ne engem-) szóval drága gyerekem, ha valaki tudja, hogyan kell testben túlélni, akkor én megtapasztaltam. István király idejében óriási baklövés volt kitenni a meggyilkolt embert a keresztre, mert beértünk a FOTON-övbe és most mindenki látja a halott embert (ezért ölték a falu szélén a cigányokat, hiszen ott lóg a faluszéleken az ember, vagy nem?) ez az 1009 év István óta a Föld történetében nagyon kevés ha 4 világkorszak volt idáig 4 X 5126 év... eddig minden világkorszakváltásnál pusztulás volt. Összecsuklott a föld-mátrixa. Ha Te leszürkíted vagy láthatattlanná teszed, mert nem érted, hogy mit akarok üzenni a gondolataimmal, Te is elpusztulsz, hiába mondod azt, hogy nem ide való... de nagyon is István királyhoz köthető és a táltos valláshoz minden, amit ide írtam, vagy a válaszok a mások kérdésére. Megmondom hogyan tudjuk túlélni: egyedül a TUDAT-TÁGÍTÁSSAL... minnél több emberhez eljusson az információ... én csak most estem be ide közétek, mert megláttam, hogy egy kislány segítséget kért és akkor olvasom a Táltos témát... hogyan lehet szerinted átadni azt az információt, amit 10 év alatt raktam össze? szerintem csak fokozatosan... tanítottam politikusokat is, de a pénz náluk sokkal fontosabb és a pillanatnyi jólét, nem látnak előre... én igen... és túléljük István óriási tévedését, ha tudjuk, hogy mit akarunk... én szeretem a Föld bolygót, bár nem vagyok azonos a testemmel, csak valahonnan ki kell hogy beszéljek :))) Drága Ricsike, lefestheted bármilyen színnel édes gyerekem, ez akkor olyan, mint mikor
NOÉ ment az emberek között és mondta nekik, hogy JÖN a VÍZ..
de az emberek kinevették,
nem értették és mind meghaltak. azért nem haragszom és szeretlek :) Anna

fritzjames képe

Drága Anna! Kérlek-nyissál egy "másik" témát!-vagy egy blogot,s ott kezdjed el a tanítást!Sok "jó" követőt kapsz-ha Ők is magukénak érzik majd az írásaid tartalmát!vezess...

István király idejében lett elcseszve, amikor az embert kitették a keresztre és azt mondták, hogy Ő megváltott Téged minden bűnödtől, és Neked már nem is kell gondolkozni és csak igyad a Coca-cólát, meg egyed a chipszet és bámuld a TV-t, Te ne is gondolkozz azon, hogy vajon miért vagy beteg,... a börtönök teli vannak, mert Jézus megváltott Téged a Te bűneidtől, Te akkor már nyugodtan lophatsz, csalhatsz, hazudhatsz nem ? hiszen már Jézus megváltott Téged a bűneidtől.....
és mind ez István király idejében jött az országba, amikor a természetvallását a Táltos vallást felváltotta a dogmák tanítása.... hát pont azt akarom itt elérni, hogy aki ide benéz, az lássa a vélemény különbséget... nem tudok másik témát nyitni, mert csak ehhez értek és Anisha véleménye nagyon jó az enyém előtt, hisz ahányan vagyunk, annyiféleképpen gondolunk a dologra...
mindannyian más szűrőn keresztül látunk ki a fejünkből... valami István király idejében megszakadt....
megszakították a magyar népet a saját szellemcsaládjától és adták helyette a zsidó-kereszténységet. Ha én zsidóként szeretnék gondolkozni, oda születtem volna le (biztos voltam én is ott tapasztalatszerzésen) Most azt azért tudni kell, hogy a TESTED A LELKED MANIFESZTÁCIÓJA. Amilyen a lelked, olyan a tested. Ha a lelked beteg, beteg lesz a tested. Ha már 1009 éve mérgezik a lelked, amikor Te bemész a magyar templomba és elkezdenek neked zsidózni, de kijössz onnan és nem is mondhatod ki ezt a szót, akkor ott van a diszharmónia benned és ezért beteg lesz a tested. Én gyógyítást tanultam, tudok is segíteni, hat is, de csak akkor, ha a kérő hittel hiszi, hogy van segítség. Amikor kétely lép fel benne, akkor én hiába tettem érte, visszaáll benne a diszharmónia, értesz?

VacskAnisha képe

"rájöttem hogyan tudjuk túlélni a NIBIRUval való találkozást: a TUDAT TÁGÍTÁSÁVAL."

Légyszi írd le! Komolyan mondom!
Ez valóban meg ér egy "misét" :o)

Bocs Anisha, hogy ide kontárkodtam :))))))))) azt hiszem, már mindent leírtam, ami fontos és azt mondták a (szűrkített még izgibb" :))) így ébredünk, csak a TUDÁS véd meg bennünket, ajánlom továbbra is az ARVISURA-IGAZSZÓLÁS című könyvet minden HUN-magyar ember számára, mert gyógyító könyv és a szavak vibrációja hatalmas ENERGIA többlettel erősíti meg az olvasót, nem lesz több hozzászólásom :)))))) üdv Ani
ui. nagyon jó volt a cikked és gratulálok hozzá!

Drága Annácska!

(Mert ha én lehetek Ricsike, akkor te lehetsz Annácska.)

Először is NEM ÉN "szürkítettem" el a hozzászólásaidat. Úgy látszik ezt nem érted. Kivetíted ami benned van és téves következtetésre jutsz, amikor azt hiszed, hogy én jelöltem a jelen témától túlságosan eltérőnek a hozzászólásaidat. Eltorzítja a látásodat, értésedet valami, ami benned van.

Kérlek értsd meg, hogy van helye annak, hogy a tapasztalataidat megoszd, de külön helyen.
Egy oldal, egy bejegyzés egy témáról kell szóljon, és nem én, hanem mások jelzik, ha úgy látják, egy hozzászólás túlságosan eltér a tárgytól. Ne vedd egóra, ne vedd személyes sértésnek, ne érezd ellened indított támadásnak, mert nem az. Egyáltalán semmi okod haragudni.

A Niburutól, a fizikai testem elpusztulásától, a haláltól nem félek, inkább taszít hogy ilyenekkel jössz. Ismerem a zetatalk webhelyet, elég sokat olvastam. Azt szeretném ha az emberek nem a haláltól való félelem miatt fejlődnének, hanem valódi jóra törekvésből, "jó indulatból".

Tiszteletben tartjuk a tudásodat, tapasztalataidat, sőt, szeretnénk ha megosztanád velünk. De egy külön helyen. Írj saját blogbejegyzést, ha üzeneted nem tartozik szorosan a témához. Lényegében erről van szó.
Tudom, egyszerűbb, kényelmesebb hozzászólást íni, de egyre áttekinthetetlenebb lesz az oldal. Ahogy ez is. Ki is szállok belőle.

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Drága Ricsike! Bocsáss meg ha azt hittem... és mindenki bocsásson meg, akinek érthetetlen voltam, MERT MINDEN ISTVÁN KIRÁLYsága idején kezdődött, amikor bejöttek az idegenek a mi országunkba és irtani kezdték a saját fajtánkat, mert ők másképpen gondolkoztak. Hozták magukkal a "dogmákat" a hamis tanításokat... hogy szétválasztottak Téged az istentől és MOST azt hiszik sokan, hogy Isten rajtad kívül lévő Valaki... pedig nem... MERT TE VAGY ISTEN testetöltött megjelenése a világban. Hazugságot hoztak ránk István idejében és a hazugságtól összeomolhat a Föld-mátrixa... ezért kell ismerni az IGAZ TÖRTÉNELMI MÚLTUNK, mert az IGAZSÁG tart meg minket az életnek (ezért Kryon is jobb ha nem osztogat tanácsokat, hanem jöjjön ide emberi testbe és tapasztalja meg) minden ISTVÁN királynál csorbult ki... mi az ami nem érthető ebben? Az igazaké lesz a FÖLD, mert az igazság kimondása építi a valóságot.
Mert a kimondott szóval TEREMTÜNK,
a kigondolt gondolattal TEREMTÜNK.... és István király óta hazudnak folyamatosan... hát mit nem lehet ezen NEM ÉRTENI, hogy ez, igen is ehhez a témához tartozik ???
talán nem magyarul írom ide? bocsánatot kérek mindazoktól, akik kiszürkítették a véleményem, hogy tapasztalataimat megosztottam és képtelenek voltak felfogni azt. Én a halálból jöttem vissza, mert az idegenek miatt nekem és sok jó magyar embernek már nem adnak munkaalkalmasságit. Én megtanultam túlélni a Kárpát-medencei Auswitcot, mert ez az... mikor a beengedett idegen diktálja az élet feltételeit és hoz szabályokat meg törvényeket feletted, mert a te jószívűséged miatt ő már elfelejtette, hogy csak VENDÉG ebben az országban, mert EZ AZ ÉN HAZÁM,... és igen is István királynál történt a vallásunk megszakítása, a TÁLTOS VALLÁS kiirtása, azon a helyen kell róla beszélni, hogy tovább élhessünk.
A mai fiatalokból globalizált embert akarnak csinálni, de a génjeitek egyszer csak mást fog kívánni, a saját kultúránkat, a saját szokásainkat és az igaz múltunk ismeretét... egyszer majd rájöttök, hogy nem globalizált hülyék vagytok, hanem MAGYAROK és különbbek mindenkinél, mert TE vagy a legmagasabb szellemszinten, hozzád kell hogy igazodjanak a többiek és nem Te csatlakozol Európához, hanem Európa csatlakozik hozzád és tanul tőled, mert ez itt a SZENT KORONA ORSZÁGA, ide születnek a legnagyobb LELKEK, akik már elérhetik JÉZUS TUDATOSSÁGÁT és mi vagyunk a példa a Világ számára... ezért jönnek ide a szellemi közvetítők is, mert tudják, hogy mi vagyunk képesek megmenteni az életet a Földön, a tanításunkkal és a szeretetünkkel.
Jó... akkor bocsánatot kértem MINDENKITŐL, aki nem értett és aki félreértett, aki szürkített mert "sötét volt :)))))))))" és ébredjünk, MUNKÁRA FEL !!! Tanuljatok, mert Ti vagytok a Világ csodái !!! Mindannyian Táltos képességgel születtetek, hisz ez a Táltosok országa !!! A kérdés az, hogy elő akarod-e hívni magadból ezt a képességet ?
Én amikor Yim Sandersnél jártam és kézrátéttel gyógyított, a Bibliában kerestem a választ, hogy mi a nyavaját csinált? Annyira sokkolt a megtapasztalás... és akartam én is ezt a tudást... és addig tanultam, míg előhívtam magamból... bárki elérheti, higgyetek magatokban (csak Ricsikének vélaszoltam, bocsáss meg, szeretlek) Annácska :)))

fritzjames képe

ÉS MINDEN SZAVAD IGAZ!HINTED A MAG-OT!Jani

VacskAnisha képe

:o)))

én is azt mondtam, hogy ott kezdődött....csak azt is hogy értelme van...

A hozzászólás szövege rejtett, mert elegendően akarták így - kijelöléssel olvasható.

Nincs értelme, szerintem, hogy István beengedte az idegeneket, mert eladott bennünket kilóra :) amikor rájött, hogy milyen ostobaságot csinált, Buda vára alatt lévő kegyhelyről 50 db ismétlem 50 db szekérre tették fel, a múltunkat tartalmazó aranylemezeket és mentették ki KIEV városába.... azt mondják, most Neked, hogy 1000 éves múltad van, Istvánnal kezdődött... tényleg ???
Mi értelme lehetett az idegen megszállásnak István királysága óta, mikor Jézus már közéjük született kb. 2000 évvel ezelőtt és azt mondta nekeik : SZERESSÉTEK EGYMÁST !!! meghallották?
Ahogy én összeraktam a tudást, az a következő: volt ugye az ATAISZ szigetéről MU szigetéről kiáramló kúltúrának ,48.000 éves ősemlékezete van leírva az ARVISURA című Hun népek Könyvében. Volt ennek a népnek a Szíriusz bolygóról való 10.000 évvel fejlettebb tudása, mint a Földön élő többieknek. A fán lakó emberből mire a 8. űrjárművel ARVISURA-ANYAHITAék megérkeztek, már egész mástipusú ember lett, akiket lehetett tanítani lépcsőzetes gazdálkodásra, orvoslásra, csillagászatra, növény és állattartásra és a legjobbaknak iskolát nyitottak az ÉLET-KEGYHELYÉN és ott tanították őket a Szíriuszi tudományokra. Amikor a sziget geológiai változások miatt sűllyedni kezdett, kiáramoltak a Föld bolygó minden részére és kolóniákat létesítettek, a tudást agyagtáblákon tovább másolták és tanították az ifjúságot. Rokonlátogatásokkal tartották fent a kapcsolatot és vérfrissítés címén egymáshoz népességcserével a lovagló ifjúság beházasodott. Így okosodott az élet-fájuk az agyuk kapacitása...

Majd 16.000 évvel ezelőtt, a zeta szellemcsalád a Világtanács tiltása ellenére, ide jött a Föld bolygóra (miután már számtalan lakótt bolygót tönkretettek -ők írják magukról-) és képtelenek voltak megtermelni az élelmüket, mert LUSTÁK DOLGOZNI , csak szórakozni szeretnek, és miután már Atlantiszt sikeresen elpusztították, jöttek az Eurázsiai földrészre és mentek EGYIPTOMBA lopni, Kuszkó birodalmába.
A Biblia úgy írja, hogy (a kútból kihúzott) József oda vette őket, tényleg ???
(István hős tettet hajtott végre, hogy beengedte őket ?... tényleg ???)
Amikor Mózes EGYIPTOMBÓL kivezette őket KRYON segítségével, akkor a mi ősvallásunk teljes ellentéte lett az övék a 10 parancsolattal AZ ÁLTAL, hogy minden tiltást NE szócskával kezdtek. Mit szeret tenni az ember állandóan? azt, ami tiltva van, nem?
NE ÖLJ ! mit tesz ki mint saját jelképét? a megölt embert?
NE LOPJ, hát nem kiárúsították az országunkat a vendégeink? (visszaéltek a vendégszeretetemmel, akkor takarodjanak kifele innen oda, ahonnan gyüttek !!!)
NE PARÁZNÁLKODJ, és ez a buzi felvonulás és a pedofiliára való mutogatás...?
NE HAZUDJ... gyurcsányra gondoljunk csak.... hol van az én ősi hitemhez EZ, mikor nálunk az erkölcs mindennek az alapja... a kezét levágták a tolvajnak.... !!!

Szóval mikor szerintem MÓZES adta ezeket a törvényeket, akkor kezdődött igaziból a két erő egymásnak feszülése. Mivel évek óta olvasom a szellemüzenetet, benne van,KRYON által, hogy azért volt ez szükséges ITT A FÖLDÖN, hogy a MEGBOCSÁTÁSUNKKAL " erőt " termelünk a kozmosz más részeire.(a kérdés már csak az, hogy akkor a Plejádiak miért írják, hogy a világtanács megtiltotta a zéták Földre szállását?) na igazodj ki, ha tudsz, melyik mond igazat?....a szellemvilág is hazudik, KRYONT már rajta kaptam.... valótlan közlésen.... :)))) különben imádom :)))

Jézus azért jött, hogy a mi természetvallásunk ellen kreált Mózes-i 10 parancsolat helyett, 1 db ÚJ PARANCSOT HOZZON....S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T mindenki ismeri, tehát 2000 év állt rendelkezésére a fejlődő lelkeknek, hogy felébredjenek a 10 parancsolat kábulatából , ami a zsidó nép vallása volt miníg is.
JÉZUS a mi ŐSVALLÁSUNK a TERMÉSZET VALLÁSÁT kívánta megújítani. Eredetileg a HUNOK által lakott terület volt az, ahova Jézus született és oda lettek kivezetve a zsidók Egyiptomból. Igy lett Jézus Édesanyja Mária Szabír-származású HUN Törzsszövetségi nő, míg nevelőapja az ács József. Mivel Jézus " FÉNY- ként " jött ebbe a világba, akkor kinek a genetikáját hordota vajon? Sajnos a zsidó rabbik sem akkor, sem ma nem fogadják meg a SZERETET TANÁT. Nekünk Tórem hitünk volt, ők meg Tóra-t készítettek maguknak . Az amire Te gondolsz Anisha, hogy István bevitt minket az ő vallásukba, az már megtörtént Jézus idejében.... és mit kreáltak belőle ?
1000 évvel Jézus után idejöttek a nyakunkra mint zsidó-keresztények és hirdetik az ő saját Ószövetségüket. Mi közöm nekem a zsidó nép Ószövetségéhez? Kit érdekel az ő hitük? Értelme van ott látni a meggyilkolt embert minden útmellett?
Én mint szülő nő, kikérem az édesanyák nevében, hogy a zsidó nép jelképét továbbra is néznem kelljen a saját hazámban.... főleg azért, mert elfelejtették a drágák, hogy EZ ITT ÁRPÁD FÖLDJE !!! ha nekik zavaró az én Árpád-sávos lobogóm, akkor nekem is zavaró az ő ember-gyilkos jelképük, a megfeszített ember ábrázolása!!! A hét-meg a százáját !!!

A kimondott szavainkkal teremtjük a valóságot. A zsidó papok v. nevezzük rabbiknak, már előre tudták, hogy őket üldözni fogják ... honnan tudták ??? .... ők voltak azok, akik előre programozták ??? a kimondott szó megteremtette magát ? a két tornyot is addig lövöldözték, míg eltalálták ? megteremtődött ? manifesztálódott? figyeljétek meg, ki fog derülni, hogy önszabotázs volt az is és nem az arabok csinálták...
Mi értelme a halálnak? mikor isten maga az élet !!!
Bemesélik neked egy mesén keresztül, hogy ahhoz, hogy megtapasztald a fényedett, kell a sötétség is, hogy kitünj, hogy TE VAGY A FÉNY.... hát én már kislány koromban tudtam, hogy egy szuper kislyány vagyok :)))) nem kellett volna ez a 30 év keserűség az életembe, amit a hazugoknak köszönhetek.... 42 évesen hallottam először, hogy Jézus nem is volt zsidó, de én akkor úgy felvoltam háborodva, hogy milyen jogon tartottak engem hazugságba, hogy ennyire primitív szinten legyen az emberiség tartva , mikor élhetnénk vidáman és szeretetben, bőségben.... nem volt semmi értelme Jézus után magunkra venni a római-kereszténységet. Jézus elvitte nekik a hírt, hogy lejárt a régi program, tessék észrevenni az IDŐK JELEIT és SZERESSÉTEK EGYMÁST, van már elég energia, nem kell többet termelni a megbocsátással. A konkoly és a búza közti vállogatás már megkezdődött és tart 2012-ig, akkor lesz ami lesz... talán jobb lesz, ha nem is lesz meg az a 144.000 és aki marad az marad, aki meg sötétben szeret élni, az megtapasztalja, hogy lett volna elég ideje az átváltozásra, mert egy pillanat is elég hozzá.... a tiszta szándék elegendő ahhoz, hogy az életet válasszuk, nekem ez a véleményem, (megakartam cáfolni, hogy lett volna értelme -mert ezt mesélik be- István király óta vagyunk zsidó megszállás alatt és minden betegség ebből van, irtják a másmilyen fajta embereket, teszik Jézus neve alatt, de hiába adott Jézus ÚJ parancsot, ha a Jézus előtti zsidó Ószövetséget hirdetik, értitek? :))))) szia Ani

amarana képe
amarana képe

Ehehehe....brüüüüü...nesze neked igazsááááág, honnan is jönnek ezek a t.....i utasítások?

!!!!!!!!
Az ősi magyar kultúra és hitvilág nem csak dicső múltunk,hanem biztató jövőnk is! Figyeljünk azé !

http://uj.katolikus.hu/cikk.php?h=1386:

"........................Sajnos azonban ennek az öntudatra ébredésnek vannak vadhajtásai is. Ezek egyike a különböző vallási elemeket keverő ún. „ősmagyar szinkretizmus“. Ez a jelenség azért is nagyon veszélyes, mert kereszténynek tűnő vallási nyelvezetet használ és könnyen megtévesztheti még a vallásukat gyakorló hívőket is. Ezek közé tartoznak a Jézusról és Szűz Máriáról szóló tudománytalan állítások. Ilyenek pl. a „Jézus, pártus herceg“-elmélet, vagy a táltosok, a sámánok és a pogány ősmagyar vallás egyéb valós vagy vélt elemeinek újraélesztése. Olykor még a legnemesebb hagyományőrző mozgalmakat is felhasználják arra, hogy a pogányságot népszerűsítsék. Keresztény hitünk nem pusztán az ember istenkeresésének az eredménye, hanem Isten kinyilatkoztatásán alapul, amely Krisztusban teljesedett be. Ő az út, az igazság és az élet az egyének és a nemzetek számára is.

Ezért kell megemlítenünk a hitünk igazságát fenyegető egyéb veszélyeket is, mint pl. az okkultizmust, a spiritizmust és a bálványimádás különböző formáit................"

.................Pál apostol figyelmeztetése napjainkban is időszerű: „Mert jön idő, amikor az egészséges tanítást nem hallgatják szívesen, hanem saját ízlésük szerint szereznek maguknak tanítókat, hogy fülüket csiklandoztassák. Az igazságot nem hallgatják meg, de a meséket elfogadják“ (2Tim 4,3-4).
............."

Ejnye,.......bocsánat,..... de jót röhögtem

johanna képe

ZAVAR ,OFF
Na jólvan,holnap lehet folytatom!Mentem fürcsizni ,jót játszottam!hehehe
Egységben az erő,miiii?

johanna képe

óóóóóóóóó!Úgy Tűnik Kuthumi felkereste Ricsit!
..és mondá neki:Kérlek kedves Ricsikém,amit Johanna itt művelt,hogy minden hozzászóláshoz hozzászólt,hogy off és zavar,azt most törölgesd ki szép lassan óvatosan!
Mert elvesszük az ő kis játékát!Pedig jókat mulatott közben,de ezt itt fényes köreinkben nem engedhetjük ám meg,mert még vicces kedvében behozza nékünk a sötétséget!
Majd csak megérti a kis kedves,hogy ennek itt helye nincs.Hisz emlékeztek a mesémre ,ugye?Tudjátok a bohócról?Hát el ne feledjétek!

Lássuk be az ilyen hozzászólásoknak tényleg nincs sok értelme, Ricsibosszantáson kivül :-DD
Azt meg éld ki vele, oszt utána mehet a kukába :-DDD

johanna képe

Nem állt szándékomban bosszantani senkit!Hol vannak a hozzászólásaim ,s hol a szabadság?Azért köszönöm,hogy próbálsz figyelmeztetni,hogy mit igen és mit ne!De azt inkább én szeretném.Nem ki élem,hanem meg élem.

Nem baj, fő hogy éled...elünk :-D

Pontosan! Köszi!

Lazíts! Nem veszítettél el semmit. Ettől nem lett kisebb a szabadságod.

A hozzászólásaid tartalmatlanok voltak. Vagy legalábbis érthetetlenek. De ha elmagyarázod nekem - nem itt, hanem privát levélben - hogy mi volt az értelmük, és az számomra is értelmes és előremutató, akkor nem fogom őket kitörölni.

(Legalább hat darab hozzászólás volt azzal a szöveggel, hogy: "OFF, ZAVAR")

Hamarosan lezárom ezt a témát, mert már nem érkeznek rá jó ideje olyan hozzászólások, amik hozzátennének. Rendezzük sorainkat.

VacskAnisha képe

"Jézus azért jött, hogy a mi természetvallásunk ellen kreált Mózes-i 10 parancsolat helyett, 1 db ÚJ PARANCSOT HOZZON....S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T"

Nos...szerintem ő soha nem parancsolt....de ez most mellékes....
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!
S Z E R E S S É T E K - E G Y M Á S T!

nos...mindenki...mindenkit!

Ani!!! te is őket!!!!!

Nem parancs....de....

amarana képe

Jézus Urunk az * ÚJENERGIÁS * !!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

VacskAnisha képe

az hát!

Offtopic

Kedves Anna!
Értem amit mondasz, és nem azért szürkítelek ki, mert nem fogom fel amit írsz, és talán a tartalmával még egyet is értek, de képtelen vagyok egyet érezni Veled, amikor lenézel és ez nem tetszik, amit eddig kifejeztem azzal, hogy a nem tetszésre szavaztam. Egy csepp szeretetet sem érzek az írásodban, egyikben sem. Talán a hiba az én vevőmben van...
Sajnálom, mert biztosan sokat tanulhatnánk egymástól, de ezt a hangnemet nem értem.
Tiszteletben tartom a véleményed, és nem bánt, hogy ha azt mondod sötét vagyok, csak nem értem, mért ítélsz meg.
Szeretettel:
Vera

Gyerekek ! S Z É P az É L E T :))))))))))))))))))))))))))

amarana képe

Bizonyám,....millen igazad van,...és hol is?:

http://www.youtube.com/watch?v=P38ri8vQjRU&feature=related

Drága Anisha !!!
Hát nem szeretetből teszem, hogy vázolom Nektek, hogy már 2000 éve lejárt egy LÉLEK-program, a szemet-szemért és fogat-fogért és Jézus idejétől ÚJ "kenyér" van???
Hát mi ez, ha nem szeretet? amikor megpróbálom felhívni a figyelmet arra, hogy a boltban lejárt szavatosságú étel van?
2000 éve lejárt a szavatossága az Ószövetségnek...
Majd István király idejében, ide hozzák , a polcunkra teszik és a gyanútlan vásárló megveszi és megeszi és csodálkozik, ha mérgezést kap tőle.... mi ez, ha nem szeretet...? hogy szólok.... gyerekek, rossz élelmiszer van a polcon 1009 éve, István király kora óta.... mert ha a lelked mérgezik, akkor megbetegszik a tested,
mivel a tested a lelked kivetülése, a fizikai megjelenése...
én már tudom... de azt szeretném, ha ezt TE is tudnád... szeretettből figyelmeztettlek, hogy FIGYELJ MÁR ODA, hogy mivel táplálkozol, mert azzá leszel...
és ha lehet törölni hozzászóllásokat, csak nyugodtan,
ki lehet törölni az összeset, amit ide írtam :))))))))))))))))
én szeretek mindenkit, hisz egy vagyok Veletek, puszi Ani

VacskAnisha képe

Oké...értem én...minket szeretsz.
És őket? Akik ezt, meg azt, meg amazt cselekedik/ték?

Ők is bennem vannak :)))))))))))) s ha magamat szeretem, akkor tudok szeretettel kinézni a fejemből :)))))))))))))))))) mit gondolsz, akkor őket is szeretem?.... miért ne szeretném.....?
annyi esze van, az mind az övék :))))))))))))))))

amarana képe

Utólag teszem be ezeket az anyagokat Lajdi Tamás magyarságkutató-tól:

http://74.125.77.132/search?q=cache:Er2-uhGUdPEJ:magyartudastar.gportal....

Szakrális magyar történelem

avagy „nincs olyan rejtett dolog, ami le ne lepleződnék”
Ugyanakkor a magyarság István térítése, a római betagozódás ellenére, sőt bizonyos szempontok alapján éppen emiatt a Szent István nevéhez füzödő aktus miatt, lenyelhetetlen és ugyanakkor kiköphetetlen falatként ül a római egyház, és a korabeli „keresztény” Európa torkán. Hogy is nézett ki ez a vallási betagozódás?

       Vajk népével együtt felvette a római keresztény vallást, s a keresztségben az István nevet kapta. Minden tíz falunak templomot építtetett, és szigorú törvényekkel szabályozta a nép vallási életét. Ugyanakkor háborút vezetett rokona, Koppány vezér ellen. Koppánnyal kapcsolatban a legújabb kutatások kimutatták, hogy szigorúan római katolikus vallású volt, nem barbár és nem pogány, hiszen uralkodása alatt Somogyországban, mint a gombák eső után, nőttek ki a földből a római katolikus templomok, monostorok, kolostorok. Alakját a kommunista rezsim történetírása mint István ellenségét, ezáltal mint a gyűlölt katolicizmustól való függetlenség hordozóját, tehát kifejezetten keresztényellenes szándékkal torzította pogány magyar szabadsághőssé. Ugyanakkor István király alakjával kettős játékot játszott: Egyrészt ezzel egyenes arányban rontotta a rezsim István, a szent, a szakrális uralkodó alakját, szerepét és jelentőségét a „magyarellenesség” jelképévé, aki – úgymond – hazaáruló módon idegeneket hívott az országba a saját vérei leverésére mondván, hogyan lehet szent az, aki saját népét idegenekkel gyilkoltatta le. Ugyanakkor egy másik összefüggésben elénk állítja alakját szentségétől megfosztva, amolyan keménykedő figuraként, aki tudta, hogy a magyarokat csak kemény kézzel lehet féken tartani. Ez a szentségétől megfosztott I. István figura egyértelműen arra szolgált a történelemoktatásban, hogy Kádár János tömeggyilkos hazaárulásának történelmi párhuzamot, indokot szolgáltasson. Az újjászülető magyar történetírás azonban már tudja, ha Koppány jutott volna hatalomra, akkor a magyar egyház központja automatikusan német földre, Passauba került volna, nem Esztergomba, szakrális királyaink szellemi központjába. Ez még nem tudatosult a magyar köztudatban. Koppány a népet nemzetté szervezö Turul-dinasztia, az Árpád-ház ősi törvénye, a Vérszerzödés ellen vétett, emikor magának követelte a trónt, és hatalmát egy vérfertőző házassággal kívánta megpecsételni. A Vérszerződés szövege szerint ítélete egyértelműen halál. Ha azonban azt tekintjük, miért hívott István idegen hadakat az országba, az Ő jellemét, magyarságát ismerve nem gondolhatunk másra: azért, hogy magyar ne ontsa magyar vérét. Ugyanakkor István az országot, a Magyar Szent Koronát nem a pápának, Péter és Pál utódjának ajánlotta fel, hanem Máriának, akit az idegen vérű Gellért püspök minden teológiai probléma nélkül azonosított a magyarok ösi istenasszonyával, a Boldogasszonnyal. "

Lajdi Tamás: Keresztény támadások az ősmagyar hitvilág ellen

http://74.125.77.132/search?q=cache:2xW0eqXs2SIJ:www.magtudin.org/Keresz...

Lajdi Tamás: A Szkíta-magyar kereszténység alapelvei

http://74.125.77.132/search?q=cache:uojHv_qwPucJ:www.magyarmegmaradas.eo...

Michelangelo Naddeo olasz prof.író,kutató a Magyar őshazáról, videó:

http://www.youtube.com/watch?v=5y9rrzYREgA

A magyarok európa őslakói! Európa legősibb civilizációja:

http://video.xfree.hu/?n=kalibela|5cb983d1a53eec323dcf608e042c8308

http://www.michelangelo.cn/index.php?arguments=dynamic&idPagina=fc975aca...

margardian képe

Úristen..lépjünk már túl ezeken.. én lépek ... ne hari aki találva érzi magát, de mi a fenét érdekel már minket ez ?
Ne mondjátok , hogy a múltat ismerni kell , stb... sose fog kiderülni mi volt az igazság.
Jöhet 1000 magyarságkutató., ha egy csomó hazug dokumentumot csináltak, szegények hogy találják meg melyik az igaz.

Az alapoknak az univerzumi törvényeknek kell lenni,semmi másnak.
Menjünk bele már a szívmszentélyünkbe és minden igazságot megismerünk..
Többen írták előttem mihalyela is.
1/ Mihalyela #5508 > Poli #5507

Szép napot

VacskAnisha képe

Azt látom, hogy ennek a cikkemnek sem igazán ment át...a mondanivalója....hogy miért is van a címében...hogy mindenki igazsága....
Ez a cikk, nem csak Istvánról szól, és hogy jól tette e, vagy sem...hanem arról, hogy a dolgot több oldalról is lehet szemlélni, és akkor nagyon más kép látszik.
Aztán...amit asszem nem elég érthetően írtam bele a cikkbe, az az, hogy én úgy gondolom...hogy azok, akiket ez a téma nagyon mélyen érint, és vagy nagyon elítélik Istvánt, vagy pont a másik szemszögből nézik azok emlékeznek. Emlékeznek akkor életükre...emlékeznek arra, hogy akkor mit tapasztaltak....hogy akkor melyik szemszögből látták a dolgot.
Hogy melyik a helyes szemszög???

MINDEGYIK! hisz mindet valaki megtapasztalta, látta, érzékelte....élte.
És ez mindennel így van.....valamilyen szempontból, síkról nézve minden igaz lehet....(na jó...a direkt hazugság nem...)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

Belépve a választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.